کد خبر : 23992
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان:

فراخوان شناسایی و جذب سرمایه‌گذار برای دو پروژه در مجتمع بندری انزلی

فراخوان شناسایی و جذب سرمایه‌گذار برای دو پروژه در مجتمع بندری انزلی
اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از ابتدای سال ۱۴۰۲ موفق به عقد دو تفاهمنامه سرمایه گذاری در زمینه احداث مخازن روغن خام خوراکی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

مجتبی نظری با اعلام فراخوان شناسایی و جذب سرمایه گذار برای احداث و بهره برداری از مخازن روغن خام خوراکی و احداث مجتمع گردشگری دریایی در مجتمع بندری گفت: این اداره کل در نظر دارد به منظور احداث و بهره برداری از مخازن روغن خام خوراکی در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع و همچنین احداث مجتمع گردشگری دریایی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع پهنه آبی و ۲۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع خشکی را پس از انجام فراخوان و شناسایی شرکت‌های متقاضی و ارزیابی توان انجام کار مطابق معیارهای تعیین شده و ضوابط و فرآیندهای جذب سرمایه‌گذاری سازمان بنادر و دریانوردی به سرمایه گذار منتخب واگذار نماید.
وی افزود: دو پروژه ذکر شده در قالب قراردادهای BOT خواهند بود.
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خاطرنشان کرد: اداره امور اقتصادی و مناطق این اداره کل در ماه جاری از طریق انجام فراخوان و شناسایی شرکت‌های متقاضی و ارزیابی توان انجام کار نسبت به انتخاب سرمایه گذار مناسب جهت احداث و بهره‌برداری از سیلوی غلات اقدام نمود.
نظری ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت ۹ هزار متر مربع به سرمایه‌گذار واگذار خواهد شد و اکنون نیز در حال طی نمودن فرایند انعقاد قرارداد است.
اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از ابتدای سال ۱۴۰۲ موفق به عقد دو تفاهمنامه سرمایه گذاری در زمینه احداث مخازن روغن خام خوراکی در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع و همچنین احداث مجتمع ساخت و تعمیرات انواع شناورها در زمینی به مساحت ۶ هکتار نیز اقدام کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.