کد خبر : 20998
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۸:۰۲

تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده جشنواره نقاشی و انشاءنویسی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی

تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده جشنواره نقاشی و انشاءنویسی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی
مداح حسینی:مقوله آموزش و فرهنگ سازی همواره مدنظر شرکت گاز بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

با هدف اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در جامعه، از دانش آموزان برگزیده جشنواره نقاشی و انشانویسی مدیریت مصرف گاز تجلیل شد.
شهرام مداح حسینی رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شرکت گاز استان گیلان در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در میان دانش آموزان گفت: دانش آموزان عزیز می‌توانند به عنوان همیاران گاز با نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در جامعه، به پیشرفت هرچه بیشتر کشور کمک کنند.
وی با اشاره به اهمیت موضوع اشاعه فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در سطح جامعه بیان کرد: مقوله آموزش و فرهنگ سازی همواره مدنظر شرکت گاز بوده و در همین راستا طرح‌های آموزشی مختلفی همچون طرح بزرگ سفیران انرژی در کلیه مدارس استان اجرا شده است.
مداح حسینی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و دوره‌های آموزشی در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت، گفت: آموزش و فرهنگ سازی برای به ثمر نشستن، مستلزم توجه و استمرار فراوان می‌باشد و به همین علت در تلاش هستیم تا این طرح در آینده نیز ادامه یابد.
در ادامه وحید افروز رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش گیلان با قدردانی از شرکت گاز گیلان به جهت انجام کامل تعهدات خود در تفاهم نامه منعقده با آموزش و پرورش، گفت: اشاعه فرهنگ مصرف بهینه انرژی بدون مشارکت همگان به نتیجه نمی‌رسد، لذا از دانش آموزان و معلمان انتظار داریم فرهنگ درست مصرف کردن را به خانه‌های خود نیز گسترش دهند.
همچنین در این برنامه رمضان یوسف مدد رئیس روابط عمومی شرکت گاز گیلان با قدردانی از همکاری شایسته مدیریت و کارکنان آموزش و پرورش استان، نقش این مجموعه را در نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در جامعه بسیار و مهم و اثرگذار برشمرد و خواستار گسترش همکاری‌های فیمابین شد.
در پایان این برنامه به کلیه دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره نقاشی و انشانویسی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی هدایایی به رسم یادبود اهدا و به 20 اثر برگزیده جشنواره جوایزی داده شد.
در این برنامه به کلیه دانش آموزان، دفترچه مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی حاوی توصیه‌هایی در این خصوص اهدا شد.

منبع: روابط عمومی گاز گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.