کد خبر : 24601
تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

انتخابات در حوزه انتخابیه رشت و خمام به صورت تمام‌ الکترونیک است

انتخابات در حوزه انتخابیه رشت و خمام به صورت تمام‌ الکترونیک است
عباسی: ۲ هزار و ۶۹۰ صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم و برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ماه در گیلان آماده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

 اسدالله عباسی در بازدید از ستاد انتخابات گیلان مستقر در استانداری و ستاد انتخابات شهرستان رشت (فرمانداری رشت)در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) اظهار کرد: صندوق های اخذ رای در همه مناطق گیلان برای دسترسی مردم مستقر خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در گیلان افزود:در حوزه انتخابیه رشت و خمام انتخابات به صورت تمام‌الکترونیکی برگزار می‌شود که کاربران آموزش‌های لازم را فرا گرفته اند.

استاندار گیلان با بیان اینکه تمام شهرستان‌های استان برای برگزاری انتخابات پرشور و حماسی آماده است، عنوان کرد: زیرساخت‌های لازم برای امنیت انتخابات نیز فراهم شده است.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف در حمایت از انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم در انتخابات پیش رو با حضور پرشور پای صندوق‌های اخذ رای و با میثاق با امام شهدا بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در  گیلان از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان خواست تا مقررات و قوانین در خصوص برگزاری رقابت انتخابات را رعایت کنند، با اخلاق مداری برنامه های خود را شفاف، روشن و صادقانه به مردم اعلام‌ نمایند و با مجریان انتخابات، هیات های اجرایی و نظارت همکاری لازم را داشته باشند تا مردم با آرامش اصلح را برگزینند.

عباسی همچنین با گفتگو با رئیس ستاد انتخابات استان، دبیر ستاد انتخابات و حضور در ستادهای انتخابات استان و شهرستان رشت و بازدید از روند اقدامات در حال انجام، در جریان آخرین آمادگی لازم برای انتخابات باشکوه ۱۱ اسفند ماه قرار گرفت.

دوازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۱۱ اسفند در کشور برگزار می شود.

گیلان در مجلس شورای اسلامی ۱۳ نماینده و در خبرگان رهبری چهار نماینده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.