کد خبر : 23862
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

بهره‌برداری از فاز نخست خانه اسکواش گیلان

بهره‌برداری از فاز نخست خانه اسکواش گیلان
فاز نخست خانه اسکواش گیلان با حضور امیر عزیزی پور رئیس فدراسیون در رشت مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

رئیس فدراسیون اسکواش در مراسم بهره‌برداری از خانه اسکواش گیلان در رشت گفت: خوشبختانه تلاش و هم‌افزایی در هیات اسکواش گیلان بسیار مناسب است و از سوی دیگر همه پیشکسوتان کنار هم قرار دارند.
امیر عزیزی پور افزود: همچنین یکی از مربیان این استان نیز در طرح استعدادیابی فدراسیون اسکواش حضور دارد که گیلان باید از این فرصتها و ظرفیت‌های موجود بهره ببرد تا استعدادیابی بیشتری در رده‌های سنی پایه انجام شود.
وی بیان کرد: از سوی دیگر قرار است که طرح استعدادیابی این رشته با همکاری آموزش و پرورش گیلان و با تعامل با هیات اسکواش این استان انجام شود که به طور حتم با انجام این طرح،استعدادهای بیشتری شناسایی شوند.
رئیس فدراسیون اسکواش به میزبانی مرحله نخست لیگ برتر کشور توسط گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به بهره برداری از خانه اسکواش گیلان، مرحله نخست لیگ برتر از روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه در رشت آغاز شد.
رئیس هیات اسکواش گیلان نیز در مراسم بهره برداری از خانه اسکواش استان اظهار کرد: مرمت، بازسازی و تجهیز این مکان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال انجام شد.
محسن پاسبان افزود:در فازهای بعدی نیز قرار است در طبقه دوم این مجموعه در یادگار امام رشت، خوابگاه و محل اسکان و همچنین غرفه پذیرایی راه اندازی شود.
اسکواش یا دیوارتوپ ورزشی راکتی است که به صورت تک‌نفره (۲ بازیکن) و دونفره (۴ بازیکن) در زمینی کاملاً احاطه‌شده با دیوارهای معمولاً شیشه‌ای بازی می‌شود؛ شیشه‌ای بودن دیوارها تماشای بازی توسط تماشاگران را امکان‌پذیر می‌کند.
منبع:پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.