کد خبر : 24322
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان:

انجام نظارت میدانی و الکترونیکی بر عملکرد فروشگاه‌ها در اجرای طرح کالابرگ

انجام نظارت میدانی و الکترونیکی بر عملکرد فروشگاه‌ها در اجرای طرح کالابرگ
آقاجانی: با فروشگاه‌هایی که در فهرست اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی قرار دارند در صورت همکاری نکردن برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
سیاوش آقاجانی در گفتگو با صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: با اجرای مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی (طرح فجرانه) از دهه فجر امسال در سراسر استان ، ۲۲۰ هزار تومان اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای مشمول این کالابرگ در کارت بانکی سرپرست خانوار‌های دهک‌های اول تا هفتم درآمدی خانوار‌های یارانه بگیر واریز شد.

وی با بیان اینکه شهروندان از همکاری نکردن برخی از فروشگاه‌های تعیین شده برای اجرای طرح گلایه دارند،افزود:در صورت بروز هرگونه تخلف در این فروشگاه‌ها شامل گرانفروشی،کم‌فروشی و یا تبانی در این خصوص، مردم می‌توانند موارد را به شماره ۶۳۶۹ (مرکز پاسخگویی سوالات و اعتراضات مردمی) با پیش شماره ۰۲۱ و یا سامانه ۱۲۴ تعزیرات اطلاع دهند تا هر چه سریعتر با مدیران این فروشگاه‌ها برخورد قانونی شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه قیمت ۱۱ قلم کالای مشمول در طرح جدید کالابرگ الکترونیکی بر اساس سال ۱۴۰۱ محاسبه می‌شود،گفت:تفاوت قیمت این کالا‌ها با قیمت روز امسال از محل یارانه جدید دولت تامین می‌شود.

سیاوش آقاجانی افزود: خانوار‌های مشمول باید سبدی از این کالا‌ها به ارزش بیش از ۷۴۳ هزار تومان خریداری کنند که ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان آن را خودشان و ۲۲۰ هزار تومان بقیه از محل یارانه دولت پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه خانوار‌های یارانه بگیر یارانه نقدی خود را جداگانه در هر ماه دریافت خواهند کرد،گفت: مبلغ حمایتی دولت به مبلغ ۲۲۰ هزار تومان به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار واریز شده که در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.