کد خبر : 10788
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۷

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان: خاموشی‌های موردی بعلت مشکلات فنی و سرقت تاسیسات بوده است

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان: خاموشی‌های موردی بعلت مشکلات فنی و سرقت تاسیسات بوده است
فرسودگی بالای شبکه‌های توزیع، میراث صنعت برق از گذشته تاکنون می‌باشد

به گزارش پویشگران گیل:
محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن تشکر از همراهی و شکیبایی مردم به تشریح وضعیت شبکه‌های برق استان پرداخت.
مهدیزاده تصریح کرد: در برخی نقاط به دلیل سرقت تاسیسات این شرکت در گذشته و افزایش مصرف و به تبع آن افزایش فشار روی شبکه های برق شاهد خاموشی‌هایی بودیم که با اقدام بموقع اکیپ های عملیاتی مرتفع شده است.
مهدیزاده گفت: فیوز سوختگی پست‌های برق ناشی از افزایش بار مصرف، دلیل دیگر خاموشی‌های موردی بوده که این مورد نیز با توجه به آماده باش از قبل کارکنان توزیع برق گیلان، تلاش شد در اسرع وقت برطرف شود.
مدیر عامل توزیع برق گیلان افزود: فرسودگی بالای شبکه‌های توزیع، میراث صنعت برق از گذشته تاکنون می‌باشد که در برخی مناطق موجب بروز ضعف ولتاژ و ضعف برق می‌شود که ضمن عذرخواهی به دلیل مشکلات حادث شده به در برخی مناطق، طی سالیان اخیر تلاش گسترده ای برای بازسازی شبکه و تاسیسات فرسوده صورت پذیرفته و همچنان ادامه دارد.
وی اضافه کرد: استان طی هفته گذشته و هفته پیش رو روزهای بسیار گرم و با درجه رطوبت بالا را تجربه می‌کند اما تلاش شده است با مدیریت بار مصرف از خاموشی نوبتی در استان جلوگیری شود.
مهدیزاده تاکید کرد: بخش عمده مصرف مربوط به لوازم سرمایشی است و از مشترکین محترم خواهشمندیم در استفاده بهینه از این لوازم برقی نهایت همکاری داشته باشند تا همه بتوانند از نعمت روشنایی برق استفاده کنند.
وی گفت: تمام اکیپ های عملیاتی شرکت در حالت آماده باش کامل قرار دارند و بصورت شبانه روزی مشغول خدمت‌رسانی در مناطق دچار حادثه هستند.
مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت: صنعت برق در کل کشور شرایط حساسی را پشت سر می‌گذارد و گرمای شدید هوا سبب شده است بیش از هر زمان دیگری دست یاری به سوی مردم شریف و آگاه دراز کنیم که همواره یاور خادمان خود در صنعت برق بوده اند.
وی در پایان ضمن تشکر مجدد از صبر و شکیبایی مردم گفت:خاموش کردن حتی یک لامپ اضافه و عدم استفاده یک وسیله برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف (۱۱ الی ۱۷) به تنهایی می تواند بستر تامین برق پایدار برای سایر هموطنان را فراهم کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.