کد خبر : 19251
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

رئیس شورای اسلامي شهر رشت:هفته رشت متعلق به تمامی شهروندان است

رئیس شورای اسلامي شهر رشت:هفته رشت متعلق به تمامی شهروندان است
کارگرنیا:مشارکت نخبگان در برنامه های روز رشت.

به گزارش پویشگران گیل:

رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت: هفته رشت متعلق به تمامی شهروندان این شهر است و باید از تمامی ظرفیت ها به منظور هر چه بهتر و با شکوهتر برگزار شدن آن استفاده شود.
محمدحسین واثق کارگرنیا با اشاره به پیش رو بودن هفته رشت اظهار کرد: هفته رشت فرصت مناسبی برای معرفی پیشینه پُر افتخار و ظرفیت‌های این شهر است و باید برنامه ریزی‌ها به گونه ای باشد که از مشارکت تمامی شهروندان در بزرگداشت هفته رشت استفاده شود.
وی با بیان اینکه رشت به شهر اولین‌ها معروف است،افزود: ما هنوز در معرفی مباحثی از جمله برند جهانی رشت شهر خلاق خوراک یونسکو ، آن گونه که باید موفق نبوده ایم و البته طی یکی دو سال اخیر گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شد اما همچنان به نتایج مطلوب دست نیافته‌ایم و باید به گونه ای عمل شود که این ظرفیت نه تنها در سراسر ایران بلکه به کُل جهان معرفی شود.
کارگرنیا به مشارکت تمامی شهروندان در برنامه‌های این هفته اشاره کرد و گفت: برای هفته رشت جشنواره ها و رویدادهای مختلفی برنامه ریزی شده است و انتظار می‌رود در کنار پرداختن به مباحثی از جمله شهر خلاق خوراک از مشارکت نخبگان عرصه‌های مختلف، ورزشکاران، هنرمندان ، معلولین نیز استفاده شود و یقینا تمامی این عزیزان به سهم خود نقش مهمی در توسعه،بالندگی و اعتلای شهر رشت داشته و دارند.
وی به همزمانی برنامه‌های روز رشت و سالروز شهادت سردار بزرگ شهیدحاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت:در برنامه‌های هفته رشت باید به این مهم نیز توجه شود و همه ما مدیون رشادت‌های این سردار بزرگ و دیگر مدافعان حرم هستیم و اگر امروز با عزت و سربلندی در جای جای این شهر و دیار با امنیت زندگی می‌کنیم به واسطه ایثار و رشادت های این دلاور مردان است.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.