کد خبر : 8051
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۲۷

فرمانده نیروی انتظامی گیلان: ۳۶۴ هزار خودرو به گیلان وارد شد

فرمانده نیروی انتظامی گیلان: ۳۶۴ هزار خودرو به گیلان وارد شد
حضور نیروهای انتظامی و مرزبانی در جاده و مرز داوطلبانه بوده و نمادی از ایثار و از خودگذشتگی است.

به گزارش پویشگران گیل:
فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تاکنون ۳۶۴ هزار خودرو به این استان وارد شده اند و این آمار نسبت به سال گذشته ۴۷ درصد افزایش داشته است.
سردار عزیزالله ملکی روز دوشنبه در بازدید از پاسگاه مرزی بهارستان آستارا اظهار نمود: طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته در گیلان آغاز شده است و اقدامات پلیس در حوزه های انتظامی و ترافیکی بدون مشکل خاص انجام می شود.
وی افزود: امیدواریم هموطنان همکاری لازم را با پلیس داشته باشند تا مشکل خاصی پیش نیاید و از رانندگان انتظار داریم در رفت و آمدها سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا حادثه‌ای را شاهد نباشیم.
وی با بیان‌ اینکه از ابتدای طرح نوروزی سه نفر کشته داشتیم خاطرنشان‌کرد: همه دستگاه‌های متولی باید دست دست به هم دهند تا هموطنان سفری ایمن داشته باشند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هم در جریان این بازدید گفت: تصویب ساختار جامع نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یکی از اقدامات مهم ناجا در سال ۱۴۰۰ بود و این امر مهم با حکمت، درایت و آگاهی مقام معظم رهبری تحقق یافت.
حجت الاسلام علی رضا ادیانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۰ با یک اقدام انقلابی و جهادی نیروی انتظامی را به فرماندهی نیروی انتظامی ارتقا داد، بیان کرد: این اقدام مقام معظم رهبری،نیروهای مسلح کشور به ویژه نیروی انتظامی را از انواع آسیب‌ها، نقشه‌ها و دسیسه‌‌های دشمنان نظام و انقلاب مصون نگه می‌ دارد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی و مرزبانی در ایام مختلف سال دست‌به‌دست هم داده‌اند تا مردم به ویژه مرزنشنیان در امنیت کامل باشند، افزود: ناجا قدردان زحمات نیروهای انتظامی و مرزبانی شاغل در نقاط صفر مرزی بوده و به وجود این نیروها افتخار می‌کند.
ادیانی با بیان اینکه نیروهای انتظامی و مرزبانی ناجای جمهوری اسلامی ایران به اختیار خود در روزهای تعطیل سال در نقاط حساس و مرزی کشور حضور پیدا می‌کنند تا خطری مردم را تهدید نکند، خاطرنشان کرد: حضور نیروهای انتظامی و مرزبانی در جاده و مرز داوطلبانه بوده و نمادی از ایثار و از خودگذشتگی است.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.