کد خبر : 23361
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

امضا تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با پارک علم و فناوری گیلان

امضا تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با پارک علم و فناوری گیلان
در راستای توسعه همکاری دو جانبه، شناسایی و حمایت از ایده‌های نوین و فناورانه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و پارک علم و فناوری استان به امضا رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

در راستای توسعه همکاری دو جانبه، شناسایی و حمایت از ایده‌های نوین و فناورانه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و پارک علم و فناوری استان صبح امروز در رشت به امضا رسید.
این تفاهم‌نامه همکاری با موضوع حمایت از طرح‌های تحقیقاتی،شناسایی،هدایت و حمایت از اجرا و پیاده سازی ایده‌های مبتنی بر فناوری در ساختار دانشگاه علوم پزشکی گیلان به امضا رسیده است.
همکاری در اجرای طرح‌های فناورانه ملی و استانی حوزه سلامت، تهیه و تدوین عناوین پژوهشی مشترک در زمینه فناوری‌های نوین سلامت جهت اجرا توسط طرفین،مشارکت مالی و فنی در ایجاد بومی سازی‌های فناوری‌های نوین سلامت با هدف بهره برداری مشترک،عقد قرارداد جهت حمایت از طرح‌های مورد توافق و تامین منابع مالی مورد نیز جهت اجرا،همکاری جهت ایجاد و توسعه فناوری‌های نوین در حوزه‌های مرتبط با علوم پزشکی و مهندسی (آموزشی و پژوهشی) و حمایت از طرح‌های بدیع و نوظهور جهت رفع مشکلات نظام سلامت از جمله زمینه‌های همکاری مشترک در این تفاهم‌نامه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.