کد خبر : 13753
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰

معصومه نیک‌کار

تمرکز دولت سیزدهم بر مطالبات مردمی و جبران عقب ماندگی است

تمرکز دولت سیزدهم بر مطالبات مردمی و جبران عقب ماندگی است
ما می‌توانیم با اجرای طرح‌های ارتقای رفاه و توسعه اشتغال در روستاها، ضمن تثبیت جمعیت روستایی، زمینه مهاجرت معکوس را نیز فراهم کنیم.

به گزارش پویشگران گیل:
فرماندار رضوانشهر گفت: تمرکز دولت سیزدهم بر تحقق مطالبات مردمی و جبران عقب ماندگی های کشور در بخش های مختلف است.
سید نادر صفوی در همایش نکوداشت شهرداران و دهیاران این شهرستان رضوانشهر افزود: افتخار ما در دولت سیزدهم، خدمتگزاری برای مردم است و بنا داریم با توجه به محدودیت در منابع، ضمن همراهی مردم، زمینه پیشرفت کشور را در بخش های مختلف فراهم سازیم.
وی با بیان اینکه امروز خدمات دولت سیزدهم تا دور دست ها و مناطق سخت گذر رضوانشهر و پره سر هم قابل روئیت است افزود: تمرکز دولت مردمی سیزدهم بر تحقق مطالبات مردمی و جبران عقب ماندگی های کشور در بخش های مختلف است.
فرماندار رضوانشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور چهارماه اخیر خود در این شهرستان گفت: با مطالبه گری شما دهیاران و شوراهای اسلامی طی این مدت، موجب شد بیش از ۲۲ مدیرکل در راستای رفع مشکلات مردمی در شهرستان حضور یافتند.
صفوی با اشاره به اقدامات فوری و تأثیرگذار دولت سیزدهم طی این مدت کوتاه در مناطق مختلف این شهرستان گفت: اجرای پروژه فیبر نوری طرح uso دولت به طول ۷۶ کیلومتر که یکی از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به گیلان برای پاسخ به مطالبات مردمی در این مناطق می باشد.
وی بیان کرد: آزادسازی حریم ۶۰ متر ساحل، زیرسازی و آسفالت راه روستایی به طول یک هزار و پانصد متر، روکش آسفالت به طول ۷ کیلومتر، بازگشایی و رفع انسداد کامل راه اهالی روستای شرابندی در بخش پره سر، بعد از یکسال و نیم و ایجاد احداث دیواره حفاظتی از آن جمله است.
فرماندار رضوانشهر در ادامه به اقدامات انجام شده در بخش عشایر و روستایی گفت: ۳ هزار مترلوله آب شرب، و نصب ۲۰ عدد آبشخور، ۲ عدد مخزن یک هزار لیتری برای استفاده عشایر و دامداران این شهرستان از دیگر اقدامات دولت در این مدت کوتاه بوده است.
صفوی گفت: اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نقدی از محل سفر ریاست محترم جمهوری به گیلان جهت رفع مشکل سرمایشی و گرمایشی سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای رفع مشکلات مردم شریف شهرستان انجام شده یا درحال انجام می باشد.
فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه توجه به مسایل معیشتی، اقتصادی و اشتغال از اولویت‌های جدی دولت سیزدهم است، افزود: ما می‌توانیم با اجرای طرح‌های ارتقای رفاه و توسعه اشتغال در روستاها، ضمن تثبیت جمعیت روستایی، زمینه مهاجرت معکوس را نیز فراهم کنیم.
وی در پایان گفت: شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا در صف مقدم خدمتگزاری به مردم‌ هستند، لذا نقش بی بدیل شهرداریها، دهیاریها و شوراها در توسعه همه جانبه شهرها و روستاها مؤثر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.