کد خبر : 23305
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۴۸

بهره‌برداری از یک شرکت تولیدکننده رنگ و پوشش ساختمانی

بهره‌برداری از یک شرکت تولیدکننده رنگ و پوشش ساختمانی
همزمان با نخستین روز از دهه فجر و با حضور استاندار گیلان؛ یک شرکت تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در شهر صنعتی رشت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،یک شرکت تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی با ۸۰۰ متر مربع زیربنا و ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رشید.
با بهره برداری از این شرکت تولیدی برای 39 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.
استاندار گیلان در جریان بازدید از بخش‌های مختلف این شرکت و تولیدی ضمن قدردانی از همه فعالان عرصه تولید و اشتغال گفت: همگان می‌دانند که پیش از انقلاب چنین فضایی در کشور حاکم نبود، اکنون به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با اتکا به ایمان، تخصص و تعهد جوانان نخبه سرزمین‌مان،سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت‌های دولت شاهدیم در نقاط مختلف کشور در زمینه‌های متعددی به خودکفایی رسیده و حتی خیلی از محصولات تولیدی صاردات محور هم هستند.
این شرکت یکی از سه پروژه صنعتی با ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در شهر صنعتی رشت بود که با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بهره‌برداری شد.
سه شرکت صنعتی تولیدکننده کالاهای الکترونیکی، محصولات آرایشی و بهداشتی و یک شرکت تولید انواع رنگ و پوشش ساختمانی در مجموع با ۲۰۰ نفر اشتغالزایی با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی راه اندازی شد.
یکی از سه طرح افتتاح شده امروز از واحدهای راکد بوده که با حمایت دولت مردمی و انقلابی در خصوص احیای شرکت‌ها و کارخانجات در رفع موانع تولید، توسط سرمایه‌گذار خریداری و به چرخه تولید برگشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.