کد خبر : 839
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶

مدیرکل ارشاد گیلان: هایپر مارکت حجاب در گیلان دایر می‌شود

مدیرکل ارشاد گیلان: هایپر مارکت حجاب در گیلان دایر می‌شود

به گزارش پویشگران گیل: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از راه اندازی هایپرمارکت حجاب در استان خبر داد و گفت: این فضا، محیطی متمرکز برای عرضه کالاهای حجاب و عفاف خواهد بود که در آن مراکز فروشگاهی و تولیدکنندگان این کالاها محصولات خود را عرضه خواهند کرد. رضا ثقتی عصر چهارشنبه در آیین گشایش

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از راه اندازی هایپرمارکت حجاب در استان خبر داد و گفت: این فضا، محیطی متمرکز برای عرضه کالاهای حجاب و عفاف خواهد بود که در آن مراکز فروشگاهی و تولیدکنندگان این کالاها محصولات خود را عرضه خواهند کرد.
رضا ثقتی عصر چهارشنبه در آیین گشایش نخستین نمایشگاه مد و لباس در تالار مرکزی رشت اظهار کرد : فراخوان ایجاد هایپرمارکت حجاب منتشر شده و پس از جذب سرمایه گذار در گیلان راه‌اندازی خواهد شد.
وی گفت: اتفاقات خوبی با فعال سازی کارگروه حجاب و عفاف در استان گیلان رقم خورد که یکی از آنها ایجاد نگارخانه دائمی لباس در مجتمع فرهنگی، هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت است که در آن طراحان لباس می‌توانند کالاهای خود را عرضه کنند.
وی تصریح کرد: طراحان می‌توانند طراحی‌های خود را در این کارگروه برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی علاقمند نمایش داده و با جذب سرمایه گذار برندها وارد مرحله تجاری‌سازی شوند.
ثقتی یکی از مشکلات حوزه مد و لباس را حمایت دولت از این مراکز و مشاغل عنوان کرد و گفت: دولت در نظر دارد جهت حمایت از تولیدکنندگان مد و لباس تسهیلات با تنفس و سود اندک را در اختیار آنها قرار دهد.
وی تاکید کرد: اتفاق خوشایندی که در گیلان پس از اتفاقات اخیر رقم خورد استقبال خانواده‌ها از مقوله حجاب بعنوان پوشش برتر و زیست عفیفانه بود که این اشتیاق را می توان در استقبالی که از این نمایشگاه بعمل آمد، مشاهده کرد.
نخستین نمایشگاه حجاب و عفاف مد و لباس رشت به مدت ۳ روز از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت در تالار مرکزی رشت از ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید عموم باز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.