کد خبر : 1109
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

درپی تخریب عده ای سودجو؛ دیواره شنی پناهگاه حیات وحش سلکه ترمیم شد

درپی تخریب عده ای سودجو؛ دیواره شنی پناهگاه حیات وحش سلکه ترمیم شد

به گزارش پویشگران گیل: سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان صومعه‌سرا گفت: درپی تخریب دیواره شنی پناهگاه حیات وحش سلکه توسط افراد سودجو در کمترین زمان این دیواره ترمیم و بازسازی شد. امین اقایی با اعلام این خبر اظهار کرد: متاسفانه افرادی در روزهای گذشته با هدف نامعلوم (تامین آب کشاورزی و یا تردد قایق

به گزارش پویشگران گیل:
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان صومعه‌سرا گفت: درپی تخریب دیواره شنی پناهگاه حیات وحش سلکه توسط افراد سودجو در کمترین زمان این دیواره ترمیم و بازسازی شد.
امین اقایی با اعلام این خبر اظهار کرد: متاسفانه افرادی در روزهای گذشته با هدف نامعلوم (تامین آب کشاورزی و یا تردد قایق در رودخانه) اقدام به تخریب دیواره شنی پناهگاه حیات وحش سلکه نمودند.
وی افزود:پس از اطلاع از این موضوع محیط بانان پرتلاش پاسگاه با اندک داشته های خود نسبت به ایجاد سد موقت اقدام، که در نهایت با دستور مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان و با بهره گیری از ظرفیت‌های استانی و شهرستانی با تلاش شبانه روزی محیط بانان،این کانال و دیواره در کمترین زمان بازسازی و از تخلیه آب جلوگیری شد.
آقایی ادامه داد: پناهگاه حیات وحش سلکه در سال های اخیر با تلاش بی وقفه و اقدامات تحسین برانگیز مسئول پاسگاه و دیگر محیط بانان زحمتکش یگان حفاظت محیط زیست صومعه سرا با امنیت بسیار برای زمستان گذرانی پرندگان مهاجر و همچنین دیگر پرندگان بومی مهیا شده است و آمارهای اعلامی در این خصوص مبین این موضوع است.
آقایی در پایان خاطرنشان کرد: بررسی و تحقیقات لازم جهت شناسایی و روشن شدن علت و مسببین این واقعه در حال انجام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.