کد خبر : 25050
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۳۸

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان خبر داد:

ارتقاء ناوگان آمبولانس مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان

ارتقاء ناوگان آمبولانس مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان
دکتر ابراهیمی:بهبود و توسعه خدمات درمانی، ناوگان امدادی نیازمند ارتقاء بوده که توسط این آمبولانس‌ها تا حدودی این موضوع برطرف خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

سازمان تامین اجتماعی سه دستگاه خودروی جدید و پیشرفته که برای توسعه و تقویت ناوگان حمل‌ونقل بیمار و اورژانس مراکز درمانی استان‌ها تهیه و تجهیز شده است، به مدیریت درمان استان گیلان تحویل نمود.

با پیگیری‌های صورت گرفته توسط دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان و ربیعی‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، از تعداد 46 دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته که سازمان تامین اجتماعی برای مراکز درمانی ملکی خود در سطح کشور در نظر گرفته است تعداد 3 دستگاه خودرو آمبولانس به مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان، به جهت خدمت‌رسانی مطلوب به بیمه شدگان و بازنشستگان عزیز تحویل گردید.

دکتر حسین ابراهیمی مدیردرمان استان گیلان در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از زحمات دکتر موسوی مدیرعامل سازمان گفت: در راستای بهبود و توسعه خدمات درمانی، ناوگان امدادی نیازمند ارتقاء بوده که توسط این آمبولانس‌ها تا حدودی این موضوع برطرف خواهد شد.

دکتر ابراهیمی افزود: در استان گیلان، به دلیل اهمیت خدمات پزشکی و نیاز به رسیدگی سریع در شرایط اورژانس، تلاش برای افزایش خدمات درمانی انجام گرفته و نیز در حال انجام می باشد.

وی اضافه کرد: این آمبولانس‌ها از نوع تویوتا مدل هایس تیپ A بوده که از تجهیزات پیشرفته و بروز دنیا برخوردار می‌باشد.

 

منبع: گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.