کد خبر : 1623
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان:بهره برداری از پست غرب رشت قبل از پیك بار، نیازمند حمایت مالی توانیر است

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان:بهره برداری از پست غرب رشت قبل از پیك بار، نیازمند حمایت مالی توانیر است
تاخیر در پروژه، علاوه بر هدر دادن بیت‌المال و استفاده نامطلوب از منابع محدود، موجب خواهد شد تا مردم عزیزمان از منافع پروژه دیرتر برخوردار شوند که این مهم به خوبی اهمیت و ارزش زمان را در اجرای پروژه ها نشان می‌دهد.

به گزارش پویشگران گیل: داراب‌زاده در این بازدید گفت: در بخش شبکه‌های انتقال و فوق توزیع، درمدار آوردن پست230 کیلوولت غرب رشت با ظرفیت 400مگاولت آمپر جزو140 برنامه وزارت نیرو برای عبور از تابستان سال جاری بوده و این پروژه از پروژه‌های مهم، حیاتی و استراتژیک کشوری است و برای مسئولان صنعت برق کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.
داراب زاده در نشست کاری با پیمانکار پروژه، طی تماس تلفنی با گلاب‌کش معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی توانیر، ضمن در جریان قراردادن وی از مراحل اجرایی پروژه، گفت: خوشبختانه این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار بوده اما به منظور بهره برداری از آن قبل از پیک بار، نیازمند حمایت و مساعدت مالی شرکت توانیر است تا این پروژه به موقع در مدار قرار گیرد.
وی افزود: انتظار می‌رود پیمانکار پروژه تمام تجهیزات موردنیاز پروژه را در اسرع وقت تهیه کرده و این تجهیزات در استان در دسترس باشند تا در اجرای پروژه وقفه و مشکلی پیش نیاید. 
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: وقت طلاست و ارزش آن در اجرای پروژه ها نمایان‌تر می‌شود. در اجرای این پروژه مهم، ثانیه‌ها و دقایق، طلایی هستند و حتی یک لحظه غفلت هم میتواند چندین هفته و حتی بیشتر، اجرای پروژه را با وقفه روبه رو کند.
وی افزود: تاخیر در پروژه، علاوه بر هدر دادن بیت‌المال و استفاده نامطلوب از منابع محدود، موجب خواهد شد تا مردم عزیزمان از منافع پروژه دیرتر برخوردار شوند که این مهم به خوبی اهمیت و ارزش زمان را در اجرای پروژه ها نشان می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.