کد خبر : 19358
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۵:۲۸

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: ارتقاء سطح کیفی خدمات گاز سبب شده تا درخواست‌ها و مراجعات مردمی کاهش یابد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: ارتقاء سطح کیفی خدمات گاز سبب شده تا درخواست‌ها و مراجعات مردمی کاهش یابد
برپایی میز خدمت جهادی شرکت گاز استان گیلان در مصلی رشت

به گزارش پویشگران گیل:
عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در حاشیه برنامه میز خدمت شرکت گاز استان گیلان در مصلی امام خمینی (ره) شهر رشت ضمن تبریک هفته بسیج گفت: گازرسانی گسترده به روستاهای گیلان و ارتقاء سطح کیفی خدمات گاز سبب شده تا درخواست‌ها و مراجعات مردمی به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یابد.
جمال نیکویی آسایش و رضایتمندی مردم را مهم ترین هدف شرکت گاز عنوان و افزود: برگزاری برنامه‌های میزخدمت و ملاقات چهره به چهره مردم با مسئولین سبب ایجاد فضای اعتماد و ارتقاء رضایتمندی مردم می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به ارائه خدمات این شرکت از طریق سایت، نرم‌افزار تلفن همراه و تلفن گویای 3414، گفت: مردم عزیز در صورت تمایل می‌توانند برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه، درخواست‌های خود را از راه‌های غیرحضوری ثبت و پیگیری کنند.
در این برنامه کلیه مدیران و کارشناسان ادارات و نهادهای دولتی گیلان در مصلی شهر رشت حضور یافته و به درخواستها و مشکلات مراجعین رسیدگی نمودند.

منبع: روابط عمومی گاز گیلان

   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.