کد خبر : 22907
تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان:

ثبت اطلاعات بهره‌برداران در سامانه،پیش شرط صدور حواله است

ثبت اطلاعات بهره‌برداران در سامانه،پیش شرط صدور حواله است
کشاورزان گیلانی برای دریافت حواله کود کشاورزی به مراکز دولتی و غیردولتی استان مراجعه نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: کلیه کشاورزان گیلانی با همراه داشتن کارت ملی و مراجعه به مراکز خدمات دولتی و غیردولتی می‌توانند نسبت به دریافت حواله کود مزرعه خود اقدام نمایند.
دکتر صالح محمدی گفت:ثبت اطلاعات بهره‌برداران در سامانه پهنه‌بندی در مراکز دولتی خدمات کشاورزی پیش شرط صدور حواله و احراز هویت بهره‌برداری در سامانه پایش کود است.
وی آغاز زمان دریافت حواله کود کشاورزی را اول دی ماه سال جاری کشاورزان اعلام و گفت: تعرفه تعدیل شده برای دریافت حواله کود صرفاً در مراکز خدمات غیردولتی است که از سوی کشاورزان پرداخت خواهد شد.
محمدی از واسپاری بخشی از امور سازمان جهاد کشاورزی در اجرای قانون افزایش بهره‌وری کشاورزی به مراکز خدمات غیر دولتی خبر داد و یادآور شد: این مراکز هم اکنون در شهرستان‌های رشت، خمام، املش، لنگرود، رضوانشهر و ماسال به طور کامل مستقر و آماده خدمت می‌باشند و همچنین در سه شهرستان آستانه اشرفیه، شفت و انزلی به زودی مراکز غیر دولتی راه‌اندازی می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان تصریح کرد: قیمت کود نسبت به سال گذشته افزایش نداشته و کماکان به قیمت اول سال جاری در کلیه کارگزاری‌های مجاز عرضه می‌شود و همچنین برای اطلاع از قیمت کود،کارگزاران موظف هستند نسبت به نصب جدول قیمت به تفکیک نوع کود در معرض دید کشاورزان اقدام نمایند.

منبع: روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.