کد خبر : 22164
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

استانداردر جلسه شورای عالی ورزش گیلان:

نخبگان ورزش موجب اقتدار نظام هستند

نخبگان ورزش موجب اقتدار نظام هستند
عباسی:افتخارآفرینی ورزشکاران و اهتزاز پرچم ایران اسلامی دشمنان را خشمگین می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

استاندار گیلان نخبگان ورزشی را همچون سایر نخبگان موجب اقتدار نظام خواند و گفت: افتخارآفرینی ورزشکاران و اهتزاز پرچم ایران اسلامی دشمنان را خشمگین می‌کند.

 به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی در جلسه شواری عالی ورزش گیلان با بیان اینکه باید شرایطی فراهم کرد تا افتخارات ورزشکاران بیشتر شود، افزود: آنگاه که ورزشکاران شایسته ما در میادین بین‌المللی از رویارویی با رقبای اسرائیلی خودداری می‌کنند، افتخار بزرگی را به جامعه و ورزش ایران اسلامی هدیه می‌دهند.

  وی عنوان کرد: این ورزشکاران علاوه بر اینکه در حوزه قهرمانی الگو هستند،با غلبه بر نفس خود موجب عزت و افتخار ایرانیان می شوند و به یقین جلوه ای از باورها و اعتقادات دینی و مذهبی جامعه هستند.

 استاندار گیلان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ورزش بیان کرد: وظیفه ما این است که از ورزش حمایت همه جانبه داشته باشیم و امکانات مناسب را فراهم کنیم تا ورزشکاران ما بتوانند بیشتر در میادین بین‌المللی افتخارآفرینی کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمام اماکن دستگاه‌های اجرایی و مکان‌هایی که متعلق به منابع طبیعی است را در صورت لزوم در اختیار ورزش و هیات‌های ورزشی قرار خواهیم داد تا با این کار باعث پیشرفت ورزش در جامعه شویم.

عباسی در ادامه با اشاره به اینکه بودجه ورزش گیلان در سال جاری هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال است، اظهار کرد: باید همه امکانات را تجهیز کرد تا ورزشکاران بیشتری فرصت حضور در تیمهای ملی و مسابقات بین المللی را داشته باشند و از سوی دیگر با رئیس هیات‌هایی که نتوانند از ورزشکاران خود حمایت کنند و نسبت به آنان بی‌توجه باشند،برخورد خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: ورزشکاران ما بانشاط هستند و آن را به جامعه تزریق می‌کنند؛به همین دلیل باید شرایط را برای گسترش بیشتر ورزش مهیا کنیم و امکانات را طوری فراهم سازیم که در همه نقاط استان به خصوص در روستاها ورزش پویا باشد تا روستائیان نیز برای پرداختن به امر ورزش مشکلی نداشته باشند.

استاندار گیلان در ادامه به موضوع انتخابات 11 اسفند بعنوان رویدادی باشکوه در سالجاری اشاره و بیان کرد:برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان در اسفندماه زنگ خطری برای دشمنان است،از اینرو باید با حضور پرشور خود در انتخابات پیش‌رو ،شکوه همدلی و اتحاد خود را بار دیگر بر جهانیان به نمایش بگذاریم.

 وی هوشیاری را امری مهم در انتخاب فرد اصلح خواند و گفت: آینده ایران اسلامی در گرو انتخاب و مشارکت عموم در سرنوشت سرزمین خودشان است و لازم است با درایت بیشتری فتنه گری دشمنان را به نابودی بکشانیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.