کد خبر : 22208
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

درگیری برادر یک دانش آموز در مدرسه ناحیه 2 رشت

درگیری برادر یک دانش آموز در مدرسه ناحیه 2 رشت
برادر دانش آموزی که در امتحان مدرسه تخلف کرده بود با حضور در مدرسه ، یک دانش آموز و یک معلم را با چاقو مضروب کرد و متواری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

مقارن ساعت ۱۰ صبح نوزدهم دی ماه،دانش آموزی در مدرسه پسرانه شهید عالمی ناحیه دو رشت، که در آزمون ترم اول مرتکب تخلف شده بود از سوی معلم بازخواست شد و پس از اتمام امتحان و بازگشت به منزل،با برادر بزرگترش دوباره به مدرسه بازگشت.
برادر دانش آموز با حضور غیرقانونی در محل امتحان دانش آموزان پایه نهم،با چاقویی که همراه داشت یک دانش آموز و یک معلم مدرسه  را مجروح می‌کند و متواری می‌شود.
پس از وقوع این حادثه و با درخواست مدیر مدرسه ،پلیس در مدرسه حاضر شده و پس از بررسی‌های اولیه و تهیه صورتجلسه ،اقدامات لازم را برای دستگیری ضارب،آغاز کرد.
رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه مسئولان حراست و بازرسی آموزش و پرورش ناحیه دو رشت بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در محل دبیرستان حاضر شدند و موضوع را پیگیری کردند.
با توجه به اهمیت ایجاد فضایی آرام و به دور از هرگونه تنش در مدارس به ویژه در ایام امتحانات،اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان بر خود وظیفه می‌داند تا در این زمینه و همچنین استیفای حقوق معلمان و دانش آموزان و ایجاد اطمینان خاطر برای اولیای دانش آموزان، اقدامات لازم را انجام دهد. 

منبع:روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.