کد خبر : 21803
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۵:۰۳

شناسایی ۱۴ ملک آموزشی در فرآیند مولدسازی

شناسایی ۱۴ ملک آموزشی در فرآیند مولدسازی
رمضانی:استفاده بهینه از دارایی های مازاد بر نیاز ، ساخت و تجهیز واحدهای آموزشی از مزایای طرح مولدسازی در آموزش و پرورش است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

محمدحسین رمضانی در نشست شورای آموزش و پرورش ماسال در تشریح وضعیت مولدسازی در آموزش و پرورش گفت: پس از بررسی های تخصصی ۱۴ ملک برای طرح مولدسازی جانمایی شده که در نوبت مزایده قرار گرفته است.
وی افزود: در پروژه‌های با ارزش کمتر از  ۲۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش اجازه داده شده در هیأت‌های استانی مجوزهای لازم صادر شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به ویژگی مولدسازی در آموزش و پرورش گفت: براساس قانون، ۱۰۰ درصد عواید حاصل از فروش، تهاتر و تبدیل به احسن املاک به دستگاه‌های آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی عودت می یابد. رمضانی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اهمیت شناسایی افراد بازمانده از تحصیل اظهار داشت: بنا به تأکید استاندار و مصوبه شورای آموزش و پرورش استان، فرمانداران و بخشداران در شناسایی و کمک به بازگشت دانش آموزان به تحصیل موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند. وی تأسیس هنرستان های جوار را گامی مهم در ارتقای مهارت آموزی دانش آموزان دانست و گفت: استفاده از استادکارهای کارخانه‌ها و امکانات آنها فرصت مناسبی برای هنرجویان جهت آموزش و اشتغال پس از تحصیل است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اهمیت ویژه برگزاری امتحانات نهایی خرداد سال آینده اظهار داشت: با توجه به تأثیر مستقیم نمرات امتحانات نهایی در کنکور سراسری و تسری این آزمون‌ها به پایه های دهم و یازدهم ، خاطرنشان کرد: از همین حالا همه ادارات آموزش و پرورش مناطق با کمک دستگاه های اجرایی به ویژه فرمانداران در تجهیز و آماده سازی مکان های آزمون و خرید تجهیزات تصحیح الکترونیک اهتمام لازم را داشته باشند.

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.