کد خبر : 15085
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۴۹

معصومه نیک‌کار

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خبر داد: اجرای طرح هادی در هزار و 55 روستای گیلان

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خبر داد: اجرای طرح هادی در هزار و 55 روستای گیلان
حامد دائمی:دو هزار و 414 واحد مسکن روستایی بهره مند از این تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پویشگران گیل :
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از اجرای طرح هادی در هزارو 55 روستای بالای 20 خانوار گیلان خبر داد و گفت: شاخص برخورداری طرح هادی اجرا شده در استان 52 درصد است.
حامد دائمی در جمع خبرنگاران به سالروز تأسیس حساب 100 حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: حساب 100 حضرت امام در 21 فروردین 58 با هدف تأمین مسکن محرومین و اقشار کم درآمد، محرومیت زدایی، افزایش مشارکت مردم و ارتقای سطح اخلاق اسلامی در جامعه تأسیس که تاکنون سبب خیر و برکت فراوانی برای نیازمندان بوده است.
وی با بیان اینکه در این دهه 31 پروژه با اعتباری حدود 568 میلیارد ریال برنامه ریزی، اقدام و به بهره برداری می‌رسد، افزود: اجرای طرح هادی، 220 پروژه بازنگری طرح هادی، 16 پروژه تهیه طرح هادی، ۵ پروژه تهیه طرح هدف گردشگری،صدور شش هزار و 312 برگ سند مالکیت روستایی، واگذاری 11 قطعه زمین در حوزه عمران روستایی از مجموع این پروژه‌ها است.
دائمی به تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در روستاها اشاره کرد و ادامه داد: دوهزار و 414 واحد مسکن روستایی بهره مند از این تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان در این ایام به بهره برداری می‌رسد.
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه از مجموع دوهزارو 60 روستای 20 خانوار جمعیت استان در هزارو 55 روستا طرح هادی اجرایی شده است، اضافه کرد: شاخص برخورداری طرح هادی در روستاهای استان گیلان 52 درصد برآورد شده است.
وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته بازنگری طرح هادی 220 روستای گیلان انجام شده است،تصریح کرد: برای 16 روستا نیز طرح هادی تهیه و ۵ روستا طرح هدف گردشگری تهیه گردید.
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه تا پایان سال 1401 برای 119 هزار و 381تقاضی جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی شدند، ادامه داد: در سال‌های 1400 و 1401 در طرح نهضت ملی مسکن در روستاها تعداد 9هزارو 639 واحد عملیات اجرایی آنها شروع شده و دوهزارو414 واحد مسکونی به مرحله بهره برداری رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.