کد خبر : 21159
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۷:۵۱

عنوان شایسته تقدیر،در جشنواره پژوهشگران و نوآوران کشور توسط حفاظت محیط‌ زیست استان گیلان

عنوان شایسته تقدیر،در جشنواره پژوهشگران و نوآوران کشور توسط حفاظت محیط‌ زیست استان گیلان
اداره کل محیط زیست گیلان شایسته تقدیر در جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برتر سازمان حفاظت محیط زیست کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

حمزه عشوری گفت: جشنواره تجلیل از پژوهشگران،فناوران و نوآوران برتر سازمان حفاظت محیط زیست در چهار گروه پژوهشگر برتر، فناور برتر، اداره کل حفاظت محیط‌ زیست برتر و طرح پژوهشی برتر ،روز پنجم دی‌ماه در تالار همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط زیست این سازمان برگزار شد .
وی افزود: جشنواره یاد شده با هدف تقویت زیرساخت‌های پژوهش در ساختار سازمانی،توسعه پژوهش‌های مؤثر در حل چالش‌های اولویت‌دار محیط‌زیست و ارتقا فرهنگ تحقیق و پژوهش، با رویکرد تشویق افرادی که در این مسیر کوشا بودند، برگزار گردید.
عشوری تصریح کرد: شاخص‌های انتخاب نفرات برگزیده این جشنواره مطابق دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، توسط دفتر مدیریت اقتصاد و فناوری محیط‌زیست به عنوان دبیرخانه جشنواره تهیه شد و مدارک و مستندات همکارانی که فعالیت‌های پژوهشی یا فناورانه خود را مطابق شاخص‌های اعلام شده از سوی دبیرخانه انجام دادند ،توسط داوران جشنواره بررسی و پس از جمع‌بندی امتیازات، از اداره کل حفاظت محیط‌ زیست استان گیلان بعنوان اداره کل برتر و‌ برگزیده در این جشنواره تقدیر به‌عمل  آمد.

 

منبع:روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.