کد خبر : 20166
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۴

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی:

تسهیلات ویژه سازمان بنادر و دریانوردی برای ساخت شناورهای مسافربری

تسهیلات ویژه سازمان بنادر و دریانوردی برای ساخت شناورهای مسافربری
مجید علی‌نازی: شرکت‌های کشتی سازی الگوهای مناسب ساخت ارائه کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

مجید علی‌نازی در چهارمین نشست تسهیل سازی در ساخت شناورهای مسافربری گفت: تسهیل در ساخت شناورهای مسافری با رویکرد افزایش ایمنی و نوسازی ناوگان مسافربری استان بوشهر در اولویت های سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفته است.
وی افزود: در این راستا از مالکان و شرکت‌های کشتی سازی کشور انتظار می‌رود نسبت به نوسازی و افزایش ایمنی شناورهای مسافربری اهتمام ویژه داشته باشند.
علی‌نازی ادامه داد: استان بوشهر از جایگاه قابل توجهی در حوزه شناورسازی برخوردار است که این ظرفیت می تواند نقشی در توسعه ناوگان مسافربری دریایی استان ایفا کند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: استقبال مالکان و شرکت های کشتی‌سازی استان برای نوسازی شناورهای مسافربری اقدامی شایسته و قابل تحسین است.
محمد شکیبی نسب افزود: فرصت ایجاد شده برای استانداردسازی شناورهای مسافری فرصتی مغتنم است که باید از این ظرفیت ارزشمند نهایت استفاده صورت گیرد.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه بنادر استان بوشهر امسال برای پنجمین سال متوالی به عنوان بنادر ایمن معرفی شدند نیاز است برای تداوم این رویکرد طرح نوسازی ناوگان مسافربری به بهترین شکل ممکن در استان اجرایی شود.
مهدی فرمیهنی فراهانی مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی نیز از شرکت های کشتی سازی کشور دعوت کرد تا طرح‌های ساخت شناورهای مسافری متناسب با نیاز استان را به اداره کل امور دریایی ارسال کنند تا الگوی مناسبی برای ساخت شناورهای مدنظر طراحی شود.
گفنی است در این نشست شرکت‌های کشتی سازی طرح‌های شناورهای مسافری خود را به مالکان شناورها و فعالان اقتصادی استانی ارائه کردند.
منبع: روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.