کد خبر : 775
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵

استفاده از پیمانکاران پاکدست در پروژه های ترک تشریفات شهرداری رشت

استفاده از پیمانکاران پاکدست در پروژه های ترک تشریفات شهرداری رشت

به گزارش پویشگران گیل: شهردار رشت با حضور در هشتاد و سومین جلسه شورا با اشاره به اینکه برای پیشبرد و تسریع امور گاها به موضوع ترک تشریفات توجه می‌کنم، اظهار کرد: یکی از مباحثی که به واسطه آن مدیران شهرداری رشت را مورد شماتت قرار می‌دهند،عدم احداث سرویس‌های بهداشتی در شهر است. رحیم شوقی

به گزارش پویشگران گیل:
شهردار رشت با حضور در هشتاد و سومین جلسه شورا با اشاره به اینکه برای پیشبرد و تسریع امور گاها به موضوع ترک تشریفات توجه می‌کنم، اظهار کرد: یکی از مباحثی که به واسطه آن مدیران شهرداری رشت را مورد شماتت قرار می‌دهند،عدم احداث سرویس‌های بهداشتی در شهر است.
رحیم شوقی با بیان اینکه روزانه قیمت میل گرد و آهن در حال افزایش است، افزود: درباره احداث سرویس بهداشتی تاکیدی به ترک تشریفات ندارم و کاملا سخنان رئیس شورا را تایید می کنم، اما انتظار دارم شورا به افزایش روزانه قیمت‌ها نیز توجه کند.
وی با اشاره به اینکه چنانچه شورا با این پروژه موافقت کند با یکی از پیمانکاران پاکدست برای احداث سرویس‌های بهداشتی طی چند ماه آینده اقدام می‌کنم،گفت: هیچ اقدامی در این باره بدون مصوبه شورا انجام نمی‌دهم و پروژه ها با تصمیمات شورا اجرایی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.