کد خبر : 19657
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۴۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:شاهد تحقق شعار “توسعه مشارکت،برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت” خواهیم بود با مشارکت‌های داوطلبانه و تعامل با خیرین سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:شاهد تحقق شعار “توسعه مشارکت،برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت” خواهیم بود با مشارکت‌های داوطلبانه و تعامل با خیرین سلامت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی فرارسیدن روز جهانی داوطلب را تبریک گفت.
به گزارش پویشگران گیل:
در پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است:
فرا رسیدن ۱۴ آذر(۵ دسامبر) روز جهانی داوطلب، فرصت مغتنمی برای قدردانی از تمامی نهادها و افراد خیری است  که در انجام کارهای خیرخواهانه و داوطلبانه  و ترویج فرهنگ مشارکت جمعی نقش بسزایی ایفا می کنند.
مشارکت در فعالیت‌های داوطلبانه و نیکوکارانه و استفاده از ظرفیت و توانایی‌های داوطلبان بویژه در حوزه سلامت در پیشبرد اهداف نظام سلامت بسیار اثر گذار می باشد.
هم افزایی و عزم راسخ خیرین نیکوکار در توسعه و بازسازی زیرساخت‌های بهداشتی درمانی و تامین تجهیزات پزشکی قابل تقدیر است.
خوشبختانه در سال‌های اخیر،خیران زیادی برای کمک به حوزه سلامت اعلام آمادگی کرده‌اند که باید اعتماد و اطمینان آنها برای هزینه کردن در بخش سلامت، جلب شود.
در پاندمی کرونا نیز تلاش‌های ارزنده گروه‌های مختلفی از داوطلبان و خیرین سلامت و نقش آفرینی آنان در کنار کادر بهداشت و درمان را برای مهار این بیماری شاهد بودیم.
ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی داوطلب به تمامی نهادهای خیریه، سمن‌ها،داوطلبان و خیرین نیکوکار، امید است با گسترش مشارکت‌های داوطلبانه و تعامل با خیرین سلامت و فراهم شدن ایجاد فضا برای مشارکت جمعی، بیش از پیش شاهد تحقق شعار “توسعه مشارکت، برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت” باشیم.
دکتر محمدتقی آشوبی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.