کد خبر : 25684
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

ارسال تجهیزات ورزشی به 20 خانه‌ ورزش روستایی گیلان

ارسال تجهیزات ورزشی به 20 خانه‌ ورزش روستایی گیلان
تجهیزات و لوازم ورزشی مورد نیاز 20 خانه‌ ورزش روستایی گیلان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان امروز ارسال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به‌هنگام ارسال این تجهیزات ورزشی که با 20 خودرو از ورزشگاه شهید عضدی رشت انجام شد،گفت: این تجهیزات به ارزش500 میلیون تومان برای خانه‌های روستایی استان ارسال شد.
جهانبخش آرمان افزود: این تجهیزات ورزشی شامل شطرنج، میز فوتبال‌دستی،میز تنیس روی میز،راکت بدمینتون،راکت تنیس روی میز،دارت،تاتامی(تشک ورزش‌های رزمی) و نیز توپ و تور رشته‌های مختلف ورزشی بوده است.
وی ادامه داد: طی چند سال اخیر و برای گسترش ورزش در روستاها، خوشبختانه تحولات خوبی در خصوص فعالیت‌های ورزشی در روستاها انجام شده که افزایش خانه ورزش روستایی از دیگر اقداماتی بود که در سال‌های اخیر با کمک شوراها و فرمانداری‌ها انجام شده است.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در خصوص نحوه فعالیت خانه ورزش روستایی اشاره و تصریح نمود: مکان‌هایی برای انجام فعالیت‌های ورزشی در روستاها شناسایی می‌شود که پس از اعلام به اداره ورزش و جوانان گیلان لوازم مورد نیاز رشته‌های مختلف ورزشی تهیه و در اختیار روستاها قرار می‌گیرد.
آرمان به تعداد خانه‌های ورزش روستایی موجود در گیلان نیز اشاره و افزود: در دو سال گذشته 56 خانه ورزش روستایی در استان گیلان تجهیز شد که هم اینک حدود 300 خانه ورزش روستایی در گیلان وجود دارد که امیداوریم با حمایت مسئولان ذیربط، تعداد این خانه‌ها افزایش چشمگیری یابد تا ورزش در روستاها نیز رونق بیشتری گیرد.
منبع: پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.