کد خبر : 5619
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

آذین‌بندی مناسب مناطق پنجگانه شهر برای ایام عید غدیر خم و ماه‌های محرم و صفر

آذین‌بندی مناسب مناطق پنجگانه شهر برای ایام عید غدیر خم و ماه‌های محرم و صفر
اگر همه دستگاه‌ها، بانک‌ها و نهادها، با فعال کردن واحدهای روابط عمومی و فرهنگی نسبت به آذین بندی ساختمان‌هایشان که در خیابان‌های اصلی و معرض دید عموم قرار دارند اقدام کنند، بستر بهتری برای زیباسازی جلوه های بصری مناسبت‌ها در رشت فراهم می‌شود.

به گزارش پویشگران گیل:
جلسه شورای مناطق پنجگانه به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت، معاونین شهردار و مدیران شهری برگزار شد و شهردار دستور داد نسبت به آذین بندی سطح شهر در ایام عید غدیر خم و ماه‌های محرم اقدامات ویژه انجام شود.
به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، با توجه به در پیش بودن عید غدیرخم و مناسبت‌های محرم شهردار رشت خطاب به رؤسای سازمان فرهنگی، اجتماعی، و ورزشی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز و مدیران مناطق دستور ویژه داد تا در این ایام جهت آذین‌بندی مناسب سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهند.
وی تاکید کرد: اگرچه آذین بندی و فضاسازی شهری در مراسم مختلف مذهبی و انقلابی از وظایف شهرداری می باشد و باید به خوبی انجام پذیرد اما با توجه به گستردگی معابر اصلی و فرعی شهر، انجام شایسته این مهم باهمکاری دستگاه ها، سازمان ها و نهادها و هیئت ها بهتر محقق خواهد شد.
وی تاکید کرد: در چنین مراسمی بویژه ماه محرم اگر همه دستگاه‌ها، بانک‌ها و نهادها، با فعال کردن واحدهای روابط عمومی و فرهنگی نسبت به آذین بندی ساختمان‌هایشان که در خیابان‌های اصلی و معرض دید عموم قرار دارند اقدام کنند، بستر بهتری برای زیباسازی جلوه های بصری مناسبت‌ها در رشت فراهم می‌شود.
در این جلسه آخرین وضعیت پل‌های عابر پیاده مورد بررسی قرار گرفت و گزارشات مربوط به آن توسط معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی ارائه شد سپس شهردار رشت دستورات لازم را در همین زمینه صادر کرد.
همچنین آخرین وضعیت ساختمان اداری منطقه ۳ شهری، پروژه سرمایه‌گذاری تالاب عینک،بند ت تبصره شش قانون بودجه کشور، عقد تفاهم‌نامه با شرکت سپیدرود و مباحث مرتبط با منابع درآمدی و عمرانی از دیگر مباحثی است که در این جلسه با حضور شهردار رشت مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.