کد خبر : 19228
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه ای گیلان:درحول محورهای «چهارگانه» باهمه توان تلاش می‌کنیم

مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه ای گیلان:درحول محورهای «چهارگانه» باهمه توان تلاش می‌کنیم
دشت بزرگ:در دولت مردمی سیزدهم، چهار محور برای صنعت برق ترسیم شده است که اقدامات در حول چهار محور فوق با استفاده از همه ظرفیت ها پیگیری وانجام خواهد شد.

به گزارش پویشگران گیل:

آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با حضور،موسی فکور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، ملا علیا معاون منابع انسانی شرکت توانیر، محمد اله داد معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر، علی اکبری مدیر کل روابط عمومی شرکت توانیر وجمعی از مدیران صنعت برق استان در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان،در این آیین با اشاره به نگاه انقلابی دولت رئیسی به صنعت برق گفت: از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه برق قدردانی می‌کنیم.
وی افزود: صنعت برق جایگاه مهم و حساسی در بخش های مختلف، صنعتی، کشاورزی، خانگی دارد و با توجه به نقش انکارناپذیر انرژی برق در زندگی روز مره، انتظار می‌رود که در تولید برق و توسعه تاسیسات و تجهیزات برقی تلاش بیشتری کنیم.
وی اضافه کرد: با توجه به نقش و اهمیت روز افزون انرژی برق در تمامی بخش‌ها، باید با روحیه جهادی، تفکر بسیجی و با انگیزه بیشتر به کارها بپردازیم تا صنعت برق استان در تامین برق مردم شریف استان، موفق تر از گذشته باشد.
فکور با مهم دانستن مدیریت مصرف برق، گفت: باید با تمهید ساز و کارهای مناسب، استفاده بهینه از برق را در جامعه فرهنگ سازی و نهادینه کنیم تا شاهد استفاده معقول از انرژی برق باشیم.
معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر در این آیین گفت: با استراتژی و برنامه‌های خوبی که برای عبور از اوج بار سال ۱۴۰۲ تنظیم شده بود، اوج بار سال جاری را با موفقیت سپری کردیم و به توفیق بزرگی در صنعت برق دست پیدا کردیم.
محمد اله داد افزود: تعاملات و روابطی که با بعضی از کشورها داریم بیانگر این امر است که استفاده بهینه از انرژی برق در کشورمان نهادینه نشده و باید علاوه بر افزایش تولید برق، با انجام کارهای فرهنگی در زمینه مدیریت مصرف برق، فرهنگ استفاده بهینه از انرژی برق را در کشور نهادینه کنیم.
وی اضافه کرد :اگرچه با اتخاذ راهکارهای تشویق محور در سال جاری و ایجاد انگیزه با دادن بسته‌های تشویقی به بخش های مختلف، صنعتی، کشاورزی، خانگی به نتایج بسیار خوبی دست یافتیم.
اله داد گفت: با استفاده از ظرفیت و پتانسیل موجود در زمینه استفاده بهینه از انرژی برق در بخش خانگی، از به وجود آمدن چالش برای صنایع که موجب برهم زدن ثبات قیمتی خواهد شد جلوگیری خواهیم کرد.
وی افزود: محمود دشت بزرگ در یکی از بزرگترین شرکت‌های برق منطقه ای کشور مشغول به فعالیت بوده و از تجارب ارزنده و خوبی برخوردار است و امیداوریم از ظرفیت، توان و تجربه ارزشمند وی در استان نهایت بهره را ببریم.
معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر گفت: اصلاح و بهینه سازی و تعمیر و نگهداری تاسیسات و تجهیزات از اهمیت بسزایی برخوردار است، چرا که جایگزین کردن تاسیسات جدید بجای تاسیسات موجود بسیار سخت و دشوار است.
وی افزود: این مهم با همراهی و همدلی و استفاده از منابع انسانی توانمند و نخبه شرکت برق منطقه ای گیلان دست یافتنی است.
بهمن داراب زاده مدیر عامل سابق شرکت برق منطقه ای گیلان در این آیین گفت: از همراهی و همدلی همکاران شرکت برق منطقه ای گیلان در دوران مسئولیت خود، نهایت قدردانی و سپاس را دارم.
وی افزود:در اقدامات و فعالیت های خود در شرکت، همیشه خشنودی دوستان و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف را در نظر گرفته ام و از این منظر و زاویه، امیدوارم عملکرد و فعالیت های انجام شده مورد قبول خداوند قرار گیرد.
مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه ای گیلان در این آیین ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی بهمن داراب زاده، گفت: از اینکه در این استان و در خدمت مردم شریف، مهماندوست و انقلابی هستم بسیار بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم منشا خیر و برکت برای استان و مردم شریف این استان بشوم.
وی افزود: بر اساس سرفصل ها، محور ها و خط مشی هایی که برای صنعت برق کشور ترسیم و برنامه ریزی شده، در ۴ محور این استراتژی ها و برنامه ها را پیگیری و به جد دنبال خواهیم کرد.
محمود دشت بزرگ گفت: اولین محوری که انتظار دارم با جدیت پیگیری شود افزایش ظرفیت نیروگاه های تولید برق استان است و ظرفیت نیروگاه ها در بخش احداث نیروگاه های خورشیدی، نیروگاه‌های مولد مقیاس کوچک باید با جذب سرمایه گذار و با برنامه ریزی علمی، منطقی و مستمر تا حصول نتیجه پیگیری و دنبال شود.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: توسعه شبکه و ظرفیت منصوبه در بخش خطوط و پست های انتقال و فوق توزیع از محورهای دیگری است که برای پایداری شبکه برق استان گیلان باید مد نظر قرار گیرد و با تمام قوا و توان به توسعه شبکه کمک نماییم.
وی افزود: با توجه به مهاجر پذیر بودن استان به دلیل تغییرات اقلیمی اتفاق افتاده در سطح کشور و متفاوت بودن استان از بسیاری جهات با سایر استان ها، اصلاح الگوی مصرف برق، سومین محوریست که بسیار مهم و اساسی بوده و باید ضمن استفاده منطقی و هوشمندانه از انرژی برق، زیر ساخت ها را متناسب با شرایط، اوضاع و احوال جدید توسعه بدهیم.
محمود دشت بزرگ گفت: آخرین محور، کاهش ناترازی تولید و مصرف برق است که با اتمام احداث پروژه هایی همچون، پروژه پست ۲۳۰ کیلوولت غرب رشت، خط چهار مداره رشت – پره سر و … در این حوزه نیز شاهد عملکرد خوب و مطلوب خواهیم بود.
وی افزود: در طول دوران مدیریتی خود، از ظرفیت های منابع انسانی شرکت استفاده بهینه خواهم داشت. مسئولیت پذیری و دست نکشیدن از کارها تا دستیابی به نتیجه لازم، استراتژی و سیاست شرکت خواهد بود.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت:کمیته تامین برق در حوزه مشترکان بسیار مهم و اساسی بوده و از افراد دارای مسئولیت در این بخش انتظار می رود وظایف خود را به نحو احسنت و با پشتکار و تلاش شبانه روزی انجام بدهند.
دشت بزرگ در بخش پایانی صحبت های خود گفت: برای انجام مسئولیتم دست کمک و مدد به سوی نماینده ولی فقیه استان، ائمه جماعات استان، نمایندگان مردم شریف در مجلس شورای اسلامی و سایر نخبه گان استان دراز می کنم تا با تعامل خوب و ارزنده بتوانیم فعالیت های خود را به نحو مطلوبی به پیش ببریم و به ثمر برسانیم.
در ادامه این آیین روانگرد معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای گیلان ضمن آرزوی موفقیت برای محمود دشت بزرگ، گفت: امروز شرکت برق گیلان در نگاه کارشناسان، به عنوان شرکتی موفق، منظم، قائده مند و قانونگرا می باشد که این امر محصول تلاش جمعی و گروهی است.
وی افزود: بهمن داراب زاده دو کار مهم و اساسی را در طول دوران مدیریتی خود انجام داد. شناسایی نواقص و کمبود های مدیران قبلی و برطرف کردن آن و تشکیل مجموعه ای همرنگ، همدل، همراه و پیشرو از کارهای مهمی بود که در دوران مدیریتی وی شکل گرفت.
معاون منابع انسانی گفت: اهمیت دادن به منابع انسانی و اولویت دادن به آن، توصیه پذیر نبودن، اعتقاد به کار جمعی و گروهی، به عدالت رفتار کردن، اهمیت دادن به نظرات کارشناسی، داشتن برنامه و راهکار و متواضع بودن از ویژگی های خوب ایشان بود که موجب شد شرکت برق منطقه ای گیلان به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند.

 

منبع: روابط عمومی برق منطقه ای گیلان

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.