کد خبر : 19677
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان:دو دستگاه فتوتراپی و لارنگوسکوپی در اختیار مراکز درمانی آستانه اشرفیه قرار گرفت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان:دو دستگاه فتوتراپی و لارنگوسکوپی در اختیار مراکز درمانی آستانه اشرفیه قرار گرفت
حجت الاسلام اسماعیل تدینی:از ابتدای امسال تاکنون بیش از 22 میلیارد تومان برای اجرای قرار دوازدهم هزینه شده است.

به گزارش پویشگران گیل:
حجت الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در مراسم طرح قرار دوازدهم که در آستان خواهر امام(س) رشت گفت: فرهنگ وقف، نشان دهنده جریان روحیه همدلی و انسان دوستی در جامعه است.
وی اظهار کرد:در قرار دوازدهم مهدی یاوران تلاش می‌کنند،بین مردم امید آفرینی نموده و وضعیت معیشتی افراد کم‌بضاعت را ارتقا ببخشند.
تدینی با اشاره به تهیه یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در طرح قرار دوازدهم آذرماه جاری، گفت:ارزش هر بسته معیشتی ۷۵۰ هزار تومان بوده است.
وی افزود:برای تهیه این بسته‌های معیشتی ۹۰۰میلیون تومان از محل عواید موقوفات دارای نیات مرتبط با خیرات و کمک‌های مردمی هزینه شده است.
مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان خاطرنشان کرد: این بسته‌های معیشتی با کمک موسسات خیریه و از طریق مراکز افق در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.
وی افزود: تهیه و توزیع کیف و لوازم تحریر به ارزش۱۲ میلیون تومان،کمک به درمان و تهیه دارو برای بیماری‌های خاص به ارزش ۳۰ میلیون تومان و کمک هزینه تهیه جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیون تومان از دیگر بخش‌های طرح قرار دوازدهم آذر ماه امسال بوده است.
تدینی گفت:کمک هزینه اعزام به کربلا به ملبغ ۵ میلیون تومان،تهیه بسته‌های فرهنگی برای دانش آموزان عازم به اردوهای راهیان نور به ارزش ۶ میلیون تومان و کمک هزینه ترک اعتیاد به مبلغ ۱۲ میلیون تومان هم در طرح قرار دوازدهم آذرماه به جامعه هدف اهدا شده است.
وی اعلام کرد: در طرح قرار دوازدهم آذرماه دو دستگاه فتوتراپی و لارنگوسکوپی به ارزش ۲۰ میلیون تومان خریداری و در اختیار مراکز درمانی شهرستان آستانه اشرفیه قرار گرفته است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان برای اجرای طرح قرار دوازدهم هزینه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.