کد خبر : 17975
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

تخریب پل قدیمی روستای گشت رودخان و چند دهنه پل روستایی

تخریب پل قدیمی روستای گشت رودخان و چند دهنه پل روستایی
مهندس دائمی:تمامی تجهیزات، امکانات امور اجرائی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حالت آماده باش قرار دارند.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه،پل قدیمی روستای گشت رودخان و چند دهنه پل روستایی کامل تخریب و راه ارتباطی چند روستا قطع شد.
مهندس دائمی ضمن اشاره به بارش باران و خسارت‌های سیل در نقاط مختلف شهرستان گفت: اولویت نخست و مهم،حفظ و نجات جان مردم در جریان سیل و سپس تامین امکانات و بازسازی‌هاست.
وی با بیان اینکه یکی از کارکردهای اصلی بنیاد مسکن حمایت از اقشار آسیب پذیر و شهروندان و روستاییان در زمان بروز حوادث است، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته کارشناسان ارزیاب از شهرستان‌های همجوار به فومن اعزام و با همه توان و توشه و با بهره گیری از ظرفیت‌ها برای ارزیابی واحدهای خسارت دیده از یک‌شنبه در سطح روستاهای آسیب دیده شهرستان آغاز و بزودی نتیجه کارشناسی‌ها اولیه و میزان خسارت‌ها اعلام خواهد شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از اعزام ماشين آلات سنگين به مناطق سيل زده شهرستان خبر داد و افزود: در اين مرحله از امدادرساني، بازگشایی معابر و كوچه‌ها از اهميت ويژه برخوردار است.
مهندس دائمی گفت: تمامی تجهیزات، امکانات امور اجرائی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حالت آماده باش قرار دارند و کار بارگشایی معابر روستاهای سیل زده با اعزام گردیدر و کمپرسی از آغاز خواهد شد.
شایان ذکر است عصر دیروز آیت الله فلاحتی نماینده معزز ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه محترم رشت، بهمراه مسئولین استانی از طغیان رودخانه‌ها به دلیل بارندگی‌های سیل آسای در گشت رودخان و چند روستا شهرستان فومن بازدید نمودند.

 

 

منبع: روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.