کد خبر : 18026
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

به نمایندگی از اصناف رشت در صحن علنی شورا: قدردانی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر از شهردار رشت

به نمایندگی از اصناف رشت در صحن علنی شورا: قدردانی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر از شهردار رشت
رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت به نمایندگی از اصناف نسبت به برنامه های اجرایی شهردار قدردانی کرد.

به گزارش پویشگران گیل:

محسن سماکچی در صحن علنی یکصد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با تسلیت جان باختگان مرکز ترک اعتیاد شهر لنگرود و همچنین کشتار مردم مظلوم فلسطین گفت: امروز در شهر لنگرود اعضای عمومی اعلام شده است.
وی در ادامه به اجرای برنامه‌های شهرداری رشت در راستای رفاه حال شهروندان اشاره کرد و افزود: پس از مدت سه سال وضعیت نامناسب ورودی بازار بزرگ و پله برقی، شهرداری اصلاح کفپوش بازار را آغاز کرده و امیداوریم این پروژه به زودی به اتمام برسد و بازار از حالت ناهنجار خارج شود.
رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اگر قدردانی و انتقادی وجود دارد از تمام اعضای شورا و مجموعه شهرداری است، تصریح کرد: به نمایندگی از اصناف شهر نسبت به اقدام‌ها و برنامه‌های شهردار در راستای رفاه حال شهروندان قدردانی می کنم.
سماکچی به تلاش خوب سازمان عمران و مناطق پنجگانه شهرداری نسبت به آسفالت معابر و خیابان‌های رشت اشاره کرد و گفت: شهرداری از تمام ظرفیت های خود برای آسفالت معابر استفاده می‌کند.
وی با اشاره به وضعیت نامناسب خیابان درفک و آسفالت این خیابان توسط شهرداری رشت، بیان کرد: شهروندان کوی حسینی برای آسفالت این محله به ما مراجعه کردند و این امر را در دستور کار سازمان عمران شهرداری قرار دادیم البته با توجه به کابل کشی زیرزمینی یک هزار و ۷۵۰ متری توسط توزیع نیروی برق، این نوید را می دهیم پس از اتمام فعالیت اداره برق آسفالت محله انجام می شود.
رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به روند احداث سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر، خاطرنشان کرد: می طلبد تعداد دیگری سرویس بهداشتی در میدان شهرداری احداث شود.
سماکچی از عملیات اجرایی آسفالت معابر محله حمیدیان و خیابان طالقانی خبر داد و افزود: آسفالت مناطق مذکور توسط سازمان عمران و منطقه سه شهرداری رشت در حال انجام است.
وی به وجود نقدهایی نسبت به قطع درختان در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی شهر رشت اشاره کرد و یادآور شد: کارهای بزرگی که انجام می شود مشکلاتی را نیز به همراه دارد و به آن واقف هستیم و در این راستا از رسانه ها و شهروندان می خواهیم در پیشرفت شهر که تاکنون مظلوم واقع شده، ما را همراهی کنند.
رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه برنامه ریزی برای کاشت بیش از ۱۸ هزار اصله درختان بومی گیلان توسط شهرداری انجام شده است، اظهار کرد: تا پایان سال جاری کاشت ۶ هزار و ۵۰۰ اصله درختان بومی گیلان در رشت انجام می شود ضمن اینکه ایجاد تونل سبز ورودی شهر با کاشت ۴۰۰ اصله درخت انجیلی در مسیر میدان گیل تا باغ رضوان از برنامه های در دست اقدام شهرداری است.
سماکچی در پایان، خواستار توجه ویژه نسبت به پرداخت اضافه کار نیروهای امانی شهرداری رشت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.