کد خبر : 17666
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان:ورزش همراه با اخلاق،موجب بهره وری و تحقق اهداف سازمانی است

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان:ورزش همراه با اخلاق،موجب بهره وری و تحقق اهداف سازمانی است
مهندس داراب زاده:فعالیت ۱۱ انجمن ورزشی توسط ۱۳ مربی در شرکت برق منطقه ای گیلان.

به گزارش پویشگران گیل:
مهندس بهمن داراب زاده در آیین تجلیل از ورزشکاران مقام آور در مسابقات صنعت آب و برق گیلان ضمن گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش با اشاره به اهمیت ورزش درجامعه اظهار کرد: در طول زندگی بشر، همواره ابزاری برای زندگی سعادتمندانه توام با سلامتی، نشاط و عزت در اختیار انسان بوده است که ورزش یکی از این ابزار بوده که اگر به درستی از آن استفاده شود سلامتی و شادابی به همراه می آورد.
وی با اشاره به ماموریت اصلی شرکت برق در راستای تولید برق مطمئن و پایداری شبکه برق استان، خاطرنشان کرد:شرکت برق منطقه ای گیلان در حد توان، شرایط لازم را برای استفاده همکاران از امکانات ورزشی در راستای سلامتی، نشاط و افزایش کارآیی فراهم کرده است.
مدیرعامل برق منطقه ای گیلان در خصوص مزایای ورزش، تصریح کرد: علاوه بر سلامتی و نشاط کارکنان، افزایش کارآیی و بهره وری جهت نیل به اهداف سازمانی از مزایای ورزش است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر تحصیل، تهذیب و ورزش،عنوان کرد: اگر چه ورزش برای تامین سلامت است، اما باید با تهذیب نفس و اخلاق همراه باشد، تا در اجرای رسالت ها و ماموریت‌ها و تحقق اهداف سازمانی تلاش و انگیزه بیشتری داشته باشیم.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: امیدواریم هرساله تعداد همکاران ورزشکار در شرکت برق منطقه ای گیلان افزایش یابد به گونه ای که همه همکاران و اعضای خانواده هایشان حداقل در یک رشته ورزشی فعالیت داشته باشند.
داراب زاده یادآور شد: شعار تیم‌های اعزامی از شرکت برق منطقه ای گیلان به مسابقات مختلف، در خصوص مدیریت مصرف برق باشد و همکاران و فرزندانشان با حضور در مسابقات، سفیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در بخش مدیریت مصرف باشند.
در ادامه رضا احمدی مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای گیلان اظهار کرد: وزارت نیرو هفته اول آبان ماه هرسال را به عنوان هفته ورزش و تربیت بدنی و اولین چهارشنبه آبان را روز تربیت بدنی اعلام کرده که در این هفته، برنامه های مختلفی از جمله گلگشت خانوادگی، کوهنوردی، مسابقات ورزشی، دیدار ورزشکاران با مسئولان شرکت و همچنین بازدید مسئولان از تاسیسات و امکانات ورزشی شرکت برق منطقه ای گیلان اجرا می شود.
وی از فعالیت ۱۱ انجمن ورزشی توسط ۱۳ مربی در شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد و گفت: تعداد همکاران ورزشکار شرکت طی سال گذشته ۴۱۱ نفر بود که این تعداد طی سال جاری به ۴۷۶ نفر افزایش یافت و امید است طی سال آینده این تعداد به ۶۰۰ نفر برسد.
وی با بیان اینکه طی سال جاری، تاکنون ۹ مسابقه در صنعت آب و برق گیلان برگزار شده است، یادآور شد:شرکت برق منطقه ای گیلان میزبان برگزاری دو مسابقه شنا برای فرزندان پسر و دختر همکاران، مسابقه فوتسال فرزندان همکاران ،مسابقات شنا و تنیس برادران بوده است.
احمدی با بیان اینکه ۳ کارگاه آموزشی، ورزشی تاکنون در سطح صنعت آب و برق استان برگزار شده است، گفت: مسئولیت برگزاری کارگاه شنا با شرکت برق منطقه ای گیلان بوده است.
وی تصریح کرد: تا پایان سال جاری ۷ دوره از مسابقات صنعت آب و برق باید اجرا شود که شرکت برق منطقه ای گیلان میزبان دو مسابقه شطرنج و تنیس روی میز خواهران خواهد بود.همچنین سه کارگاه آموزشی ،ورزشی در سطح صنعت آب و برق استان نیز باید اجرا شود که میزبانی آن با سایر شرکت ها است.
احمدی یادآور شد:از ۹ دوره برگزاری مسابقات، ۳۶ نفر از همکاران و فرزندان همکار موفق به کسب مقام شدند.
وی ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان جهت حمایت‌های ورزشی و اقداماتی در راستای بازسازی و مرمت سالن های ورزشی،خاطرنشان کرد: پیشنهاد شرکت برق منطقه ای گیلان در خصوص استفاده از ظرفیت ورزش در زمینه آگاه سازی و اطلاع رسانی مدیریت مصرف برق، مورد موافقت روابط عمومی وزارت نیرو قرار گرفت.
احمدی با اشاره به آماده سازی زمین چمن معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای گیلان و استفاده همکاران ورزشکار از آن و قدردانی بابت این موضوع، پیشنهاد استفاده فرزندان همکار از زمین چمن معاونت بهره برداری و تجهیز زمین فوتسال به چمن مصنوعی را مطرح کرد.
احمدی همچنین خواستار آماده سازی و تجهیز فضایی برای انجام ورزش تیراندازی و یا اجاره سالنی بدین منظور جهت رفاه حال همکاران علاقه مند به رشته تیراندازی شد.
در این آیین پیشنهادات مختلفی مانند: استفاده فرزندان همکار از امکانات استخر در طول سال، همکاری با کارکنان جهت اسکان و مرخصی به منظور ارتقای ورزش فرزندان همکار، تعیین و تکلیف قراردادهای مربیان ورزشی، تشکیل تیم شنا در رده های مختلف سنی، تنظیم دمای آب استخر،برنامه ریزی برای خانواده های همکاران از سالن ورزش، از سوی کارکنان شرکت برق منطقه ای گیلان و خانواده هایشان و مربیان ورزشی شرکت مطرح شد.
لازم به ذکر است در این آیین از ورزشکاران مقام آور مسابقات صنعت آب و برق استان و فرزندان ورزشکار آنها تجلیل و قدردانی شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.