کد خبر : 17634
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:روز گرامیداشت دانشجو و یادواره شهدای سلامت به بهترین شکل ممکن برگزار شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:روز گرامیداشت دانشجو و یادواره شهدای سلامت به بهترین شکل ممکن برگزار شود
دکتر آشوبی:یادواره شهدای سلامت گیلان باید با عزم همگانی، مشارکت همه گروه‌های مسئول در دانشگاه و همچنین مشورت خانواده‌های مدافعان سلامت برنامه‌ریزی شود.

به گزارش پویشگران گیل:
نشست شورای فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر محمدتقی آشوبی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دیگر اعضا در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه به‌صورت ارتباط تصویری با وزارت بهداشت، برگزار شد.
دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به توحش و بمباران رژیم جعلی و موقت صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین به‌ویژه غزه، اظهار کرد: امروزه جنایات رژیم صهیونیستی و موقت به اوج خود رسیده و بار دیگر خیانت جامعه جهانی علیه امت مظلوم، دیده می‌شود.
وی با اشاره به در پیش بودن سیزدهم آبان  روز ملی استکبار جهانی، افزود: حضور و مشارکت حداکثری دانشگاهیان در راهپیمایی ضد استکباری به‌ویژه دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی در کنار کارکنان، بیش از گذشته ضرورت دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تداوم امورات فرهنگی را درگرو حفظ و استمرار کلاس‌های آموزشی دانست و گفت: کلاس‌های برنامه‌ریزی‌شده آموزشی دانشگاه به‌جز در ایام خاص نظیر 13 آبان که حضور همگانی لازم و ضروری است، نباید تعطیل شود.
دکتر آشوبی با اشاره به در پیش بودن روز دانشجو، تصریح کرد: برگزاری روز بزرگداشت دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید به بهترین نحو ممکن برگزار و از دانشجویان موفق در هر زمینه‌ای به‌صورت ویژه و شایسته، تجلیل شود.
وی با اشاره به تقدیم حدود 40 شهید و جان‌باخته در نظام سلامت گیلان، خاطرنشان کرد: یادواره شهدای سلامت گیلان باید با عزم همگانی، مشارکت همه گروه‌های مسئول در دانشگاه و همچنین مشورت خانواده‌های مدافعان سلامت برنامه‌ریزی و برگزار شود.
در نشست شورای فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز که در ادامه نشست مجازی با وزارت بهداشت برگزار شد، پیرامون روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و شرکت دانشگاهیان در راهپیمای عظیم 13 آبان ماه، برگزاری اردوی سیاحتی دانشجویان دختر و همچنین بزرگداشت روز دانشجو گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد.
همچنین پیرامون اولین رویداد سراسری رقابت گروه‌های دانشجویی کرسی آزاداندیشی،برگزاری یادواره شهدای سلامت در ایام فاطمیه، برگزاری یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین برگزاری کارگاهی با عنوان ازدواج موفق ویژه دانشجویان استعدادهای درخشان گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد.
در ابتدای این نشست، مهم‌ترین اولویت‌های موضوعی و راهبردی قابل‌پیگیری در شوراهای فرهنگی سال تحصیلی-1403- 1402 در نشست دورسخنی(ویدیوکنفرانس) با معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و همچنین با حضور مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، مورد طرح و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.