کد خبر : 17611
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان:ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به دانش‌آموزان استثنایی

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان:ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به دانش‌آموزان استثنایی
رقیه کریمی: ۶۰ دانش آموز با نیازهای ویژه رشت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان انواع خدمات دندان پزشکی را دریافت کردند.

به گزارش پویشگران گیل:
رقیه کریمی با اعلام ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به دانش آموزان با نیازهای ویژه شهر رشت در آموزشگاه استثنایی دکتر خزائلی رشت گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ۶۰ دانش آموز با نیازهای ویژه از ۱۵ مدرسه رشت خدمات رایگان را از کاروان سیار دندانپزشکی دریافت کردند.
وی افزود:در این برنامه جهادی یک روزه گروهی متشکل از چهار نفر از متخصصان و دندانپزشکان،کلیه خدمات دندانپزشکی از قبیل ویزیت ،آموزش، ترمیم،کشیدن دندان،جرم گیری، وارنیش فلوراید، فیشور ،سیلانت را در یونیت‌های سیار برای ۶۰ نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه به ارزش ۳۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان به صورت رایگان ارائه کردند.
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گیلان خاطرنشان کرد: در راستای انعقاد قرارداد دو جانبه انجمن صنفی دندانپزشکان با اداره کل آموزش و پرورش، در سال گذشته از ۲۳۰۰ دانش آموز با نیازهای ویژه در ۴۶ مدرسه استثنایی سراسر استان،  ۱۳۳ دانش آموز از خدمات دندانپزشکی رایگان بهره‌مند شدند.
گیلان دارای ۳۸۰ هزار دانش آموز که در چهار هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند، ۲ هزار و ۲۸۷ دانش آموز با نیازهای ویژه استان نیز در ۴۶  آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند.

 

منبع: اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.