کد خبر : 26388
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا:

ثبت بیش از ۴۲۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کشور

ثبت بیش از ۴۲۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کشور
سردار حسینی: ۶۶۴ نفر در سوانح جاده‌ای نوروزی در کشور جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

سردار سیدتیمور حسینی در سفر به گیلان در جمع خبرنگاران گفت: مدیریت بار ترافیکی در بازگشت سفرهای نوروزی یکی از اولویت‌های پلیس راه است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از شروع فرآیند مدیریت بازگشت سفرهای نوروزی خبر داد و اضافه کرد: تمامی محورهای مواصلاتی کشور در فرایند مدیریت بازگشت سفرهای نوروزی قرار دارند.

سردار حسینی با بیان اینکه مسافران و گردشگران بازگشت را به لحظات پایانی موکول نکنند، گفت: محورهای مواصلاتی کشور دارای طرفیت محدود است و پاسخگوی حجم سنگین از ترافیک نیست.

وی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای پرترافیک در کشور خبر داد و افزود: برای تسهیل بخشی و روان‌سازی ترافیک قطعه ۸ کیلومتر مسیر رفت منجیل به رودبار به تردد برگشت شمال به جنوب اختصاص داده شود.

سردار حسینی از ثبت بیش از ۴۲۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و اضافه کرد: بر اساس آمارها خراسان رضوی،گیلان،مازندران،اصفهان و فارس جزو استان‌های پرتردد کشور هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ادامه داد: بیشترین انباشت مسافر مربوط به سه استان مازندران، گیلان و خراسان رضوی است.

وی با اشاره به افتتاح باقیمانده آزادراه رشت _ قزوین در محدوده رودبار افزود: با افتتاح این پروژه ترافیک در این محدوده در زمان ورود مسافران به گیلان بسیار کاهش یافت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از فوت ۶۶۴ نفر در سوانح جاده‌ای کشور خبر داد و اضافه کرد: در خصوص مقایسه آمار باید منتظر ماند تا پایان طرح نوروزی چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.