کد خبر : 16627
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

آمادگی بخش تعاون جهت همکاری با سه اتاق اصناف،بازرگانی و تعاون

آمادگی بخش تعاون جهت همکاری با سه اتاق اصناف،بازرگانی و تعاون
اتاق‌های اصناف و بازرگانی باید از ظرفیت‌های اتاق تعاون استفاده نمایند.
به گزارش پویشگران گیل:
سیاوش آقاجانی به همراه بهمن علی پناه مدیر تعاون اداره کل به منظور تشکیل نمایشگاه دایمی توانمندی‌های جامعه هدف اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون و همچنین ساماندهی نمایشگاه‌های اتومبیل داران در قالب شرکت تعاونی با روسای این سه اتاق دیدار و گفت و گو کرد.
سیاوش آقاجانی در این نشست ضمن تبین توانمندی‌های بخش تعاون از آمادگی خود جهت هرگونه همکاری با سه اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون خبر داد.
وی الگوی تعاون را در رونق بسیاری از کسب و کارها موثر دانست و افزود: اتاق‌های اصناف، تعاون و بازرگانی با توجه به ظرفیت‌های استان گیلان می توانند با تشکیل تعاونی های تامین نیاز و اتحادیه ها و بهره گیری از ظرفیت‌های بخش تعاون در حوزه های گوناگون به ویژه بخش گردشگری زمینه رشد و توسعه استان را فراهم نمایند.
آقاجانی با بیان اینکه اتاق تعاون در ساختار سازی نقش مهمی دارد، افزود: اتاق‌های اصناف و بازرگانی باید از ظرفیت‌های اتاق تعاون استفاده نمایند.
وی همچنین بر همکاری سه اتاق با یکدیگر در حوزه های تولید، توزیع و صادرات تاکید کرد.
بهمن علی پناه نیز در این نشست از ایجاد قالب جدیدی در بخش تعاون با عنوان تعاونی‌های سهامی عام خبر داد و افزود: این تعاونی ها جاذبه سرمایه گذاری دارند و می تواند منافع همه سرمایه گذاران را فراهم کند.
وی با بیان این مطلب اضافه کرد: سه اتاق اصناف، تعاون و بازرگانی می توانند برای ایجاد نمایشگاه دایمی محصولات جامعه هدف خود از طریق تشکیل تعاونی سهامی عام اقدام نمایند.
مدیر تعاون اداره کل در خصوص درخواست اتاق اصناف مبنی بر خروج بنگاه‌های اتومبیل به خارج از شهر در قالب شرکت تعاونی گفت: این ظرفیت در بخش تعاون وجود دارد و از اتاق اصناف در این زمینه حمایت خواهیم کرد.
لازم به ذکر است در این نشست مدیران کل ادارات صمت، توزیع برق و اوقاف و امور خیریه نیز حضور داشتند که هر یک به بیان دیدگاه های خود جهت هم افزایی دولت با بخش خصوصی در راستای توسعه استان پرداختند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.