کد خبر : 16545
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

در راستای تجلیل از خادمان اربعین:تقدیر از حوزه حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان

در راستای تجلیل از خادمان اربعین:تقدیر از حوزه حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان
تقدیر از زحمات معاون حمل و نقل و رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان توسط مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور

به گزارش پویشگران گیل:
داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با ارسال تقدیرنامه هایی از زحمات علی حدادی، معاون حمل و نقل و حسین عموئی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان تقدیر نمود.
در بخشی از متن تقدیرنامه آمده است: همه ساله حرکت خیل عظیم زائرین و مشتاقان ابا عبدالله الحسین (ع) به سمت کربلای معلی در ایام اربعین در راستای تبیین اهداف قیام عاشورا صورت می‌گیرد. هم از بعد معنوی و هم سیاسی از اهمیت به سزایی برخوردار است. با عنایت به اهمیت و جایگاه این حرکت جهانی، لزوم‌ تکریم و ارائه خدمت شایسته به زائرین آن حضرت از اوجب واجبات است، بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها و زحمات بی‌وقفه و شبانه روزی جنابعالی در اجرای هر چه مطلوب تر طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی(ع) که زمینه تحقق این واجب را فراهم آورد اعلام می‌نمایم.
بدون تردید حصول این توفیقات نتیجه همت، همدلی و احساس مسئولیت انسان‌هایی است که همواره خدمت به مردم و کسب رضای حق تعالی را در سرلوحه کار خویش قرار داده اند. امید است با اتکال به خداوند باریتعالی و در سایه توجهات ائمه اطهار بیش از پیش در ارائه خدمات ارزنده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.