کد خبر : 16320
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان: در صنعت برق، زمان از طلا با ارزش تر است

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان: در صنعت برق، زمان از طلا با ارزش تر است
در جلسات کارگروه انرژی و تامین نیازهای ضروری شورای پدافند غیر عامل استان گیلان، تامین سوخت نیروگاه ها در زمستان، پیگیری خواهد شد.

به گزارش پویشگران گیل:
مهندس بهمن داراب زاده گفت: اگرچه با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته، روزهای گرم تابستان امسال را با موفقیت  سپری کردیم، اما این پایان کار نیست و کار و تلاش ادامه دارد تا بتوانیم با اجرای پروژه های مختلف، افزایش ظرفیت خطوط موجود، تعمیر و نگهداری خطوط، نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه از برق ایام سخت چه در تابستان و چه در زمستان را  با موفقیت سپری کنیم.
داراب زاده گفت: وقت، طلاست و ارزش زمان حتی از طلا هم بیشتر است چرا که زمان از دست رفته، دست یافتنی نیست. در واقع در صنعت برق به دلیل حساسیت بالا و نقش کلیدی و حیاتی نعمت برق در زندگی امروزی، ارزش زمان از طلا هم بیشتر است. بنابراین حتی یک لحظه هم نباید غفلت کنیم و باید با کار و تلاش مستمر و شبانه روزی، خانه های هموطنان عزیزمان و صنعت را روشن نگه داریم.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: از هم اکنون برنامه ریزی برای سوخت نیروگاه ها در روزهای سرد و فصل زمستان انجام شده و در جلسات  شورای پایایی که با مدیران عامل نیروگاه های برق استان برگزار خواهد شد و جلسات کارگروه انرژی و تامین نیازهای ضروری شورای پدافند غیرعامل استان، موضوع تامین سوخت نیروگاه ها بطور جد پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.