کد خبر : 15929
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان :همدلی و اتحاد اهل تسنن و تشیع، بیانگر ناکامی دشمن است

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان :همدلی و اتحاد اهل تسنن و تشیع، بیانگر ناکامی دشمن است
مهندس بهمن داراب زاده:دین اسلام، دین کاملی است که پیروان زیادی در سرتاسر جهان دارد و به جزئی ترین و کوچکترین مسائل زندگی پرداخته و برنامه کامل و جامعی برای سعادت و خوشبختی انسان ها دارد.

به گزارش پویشگران گیل :  

نشست صمیمی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با همکاران اهل تسنن شاغل در شرکت به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.
مهندس بهمن داراب زاده مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در این نشست گفت: دشمنان در دنیای امروز بر روی تفرقه افکنی بین مذاهب، قومیت ها سرمایه گذاری خاصی کرده اند و با این برنامه ها سعی دارند تا اتحاد و وحدت بین افراد را از بین ببرند تا با خیالی راحت و آسوده به غارت و چپاول گری خود ادامه بدهند.
وی افزود: دین اسلام، دین کاملی است که پیروان زیادی در سرتاسر جهان دارد و به جزئی ترین و کوچکترین مسائل زندگی پرداخته و برنامه کامل و جامعی برای سعادت و خوشبختی انسان ها دارد. دشمن به ظرفیت عظیم دین مبین اسلام پی برده و آگاه شده که دین اسلام قابل رخنه و شکاف نیست و سعی داشته و دارد تا با اختلاف افکنی بین مذاهب شیعه و سنی، به اتحاد و وحدت مسلمانان ضربه بزند، که خوشبختانه با امداد الهی و بصیرت مسلمانان موفق نشدند.
داراب زاده تصریح کرد: علی رغم تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه، جلوه های بسیار زیبایی از همدلی و وحدت بین شیعه و سنی را در ایام اربعین مشاهده کردیم که بیانگر ناکامی دشمن در اهداف شوم شان می باشد.
حجت الاسلام اصغر شیرزاد مشاور فرهنگی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در این نشست گفت: به لطف خدا و به برکت وجود امام راحل که فرمودند از ملی گرایی خطرناکتر، اختلاف بین شیعه و سنی است، تلاش دشمنان برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در نطفه خفه شد و در کشور عزیزمان هیچ اختلافی بین شیعه و سنی وجود ندارد.
حجت الاسلام اصغر شیرزاد با تشکر از مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان برای برگزاری این نشست صمیمانه، گفت: از جمله خصوصیات بزرگ پیامبر(ص) بر اساس آیات قرآن کریم، خوش اخلاقی، عفو، دعوت به مهربانی، عدل، احسان، بخشش و محبت به نزدیکان و دوستان وصبر بود که انشاا… ایشان را الگو و اسوه خود در زندگی قرار بدهیم تا به سعادت دنیوی و اخروی دست پیدا کنیم.
گفتنی است که این نشست صمیمی با اجرای موسیقی و مولودی خوانی توسط گروه تجلی نور و با قدردانی و اهدای لوح سپاس به شاغلین اهل سنت خاتمه یافت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.