کد خبر : 15699
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت آماد و پشتیبانی پلیس گیلان

آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت آماد و پشتیبانی پلیس گیلان
آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت آماد و پشتیبانی پلیس استان با حضور سردار "حسین حسن‌پور" در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان برگزار شد.

به گزارش پویشگران گیل :
درآیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی گیلان سردار “حسین حسن‌‌پور” ضمن تبریک فرا رسیدن هفته انتظامی، عملکرد تمامی رده‌های فرماندهی و معاونت‌های پلیس گیلان را حائز اهمیت فراوان دانست و اظهار داشت: به لطف پروردگار در سال جاری، شاهد پیشرفت و حرکت رو به جلو تمامی یگان‌های انتظامی در سطح استان هستیم.
وی کارکرد در حوزه‌های اجتماعی و پشتیبانی را به لحاظ تاثیرگزاری آن در خروجی عملکرد پلیس بسیار حائز اهمیت قلمداد کرد و گفت: مدیریت این معاونت‌ها نیازمند بهره‌مندی از شاخصه‌های نظارتی دقیقی است که مسئولیت بسیار مهم و جدی را به دنبال دارد.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات، بهره‌جویی از نیروهای تخصصی ماهر و کار جهادی لازمه موفقیت در ماموریت‌های انتظامی است، افزود: امیدواریم در تحقق شعار “شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمت‌گزار” هفته انتظامی، با تلاش و همکاری تمامی رده‌ها، کارنامه درخشانی را برای فرماندهی انتظامی استان گیلان به ارمغان بیاوریم.
در پایان این آیین سرهنگ “کریم فقیری” به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و سرهنگ “علی‌اصغر احمدنیا” به عنوان سرپرست معاونت آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی استان گیلان معرفی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.