کد خبر : 15168
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

آغاز ثبت‌نام سی‌و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید گیلان

آغاز ثبت‌نام سی‌و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید گیلان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: ثبت نام سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد نمونه از روز شنبه مورخ 1402/07/01 آغاز و به مدت 30 روز ادامه دارد.

به گزارش پویشگران گیل به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان،سیاوش آقاجانی با اعلام این خبر افزود: کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان می‌توانند از روز شنبه 1402/07/01 لغایت روز دوشنبه تاریخ 1402/08/01 با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
وی اظهار داشت: جشنواره امتنان همانند سال‌های گذشته با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کاری و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.
آقاجانی مواردی نظیر ایجاد فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه؛ ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر را از جمله مهمترین اهداف برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان عنوان نمود.
وی با اشاره به عملکرد مثبت و استقبال جامعه کارگری گیلان در جشنواره امتنان گفت: در سال گذشته از شرکت سیمان خزر لوشان به عنوان واحد نمونه و از شرکت فومن شیمی رشت نیز به عنوان کارفرمای سلامت محور در سطح ملی تقدیر شد که امیدواریم در سال جاری نیز شاهد درخشش جامعه کار و تولید گیلان در این جشنواره باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.