کد خبر : 11049
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

نماینده عالی دولت در گیلان:میزان رضایتمندی مردم با توزیع اعتبارات در دستور کار سازمان برنامه و بودجه است

نماینده عالی دولت در گیلان:میزان رضایتمندی مردم با توزیع اعتبارات در دستور کار سازمان برنامه و بودجه است
باید منطبق با برنامه راهبردی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، توزیع اعتبارات و تنظیم بودجه به همه شهرستان‌ها و مناطق نگاه به صورت عادلانه باشد.

به گزارش پویشگران گیل:
سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با حضور نماینده عالی دولت در استان و معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور معرفی شد.
با حضور استاندار گیلان و معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور و با صدور حکمی از سوی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، “محمدرضا رستمی” به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان منصوب و معرفی شد.
استاندار گیلان در جلسه معرفی سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، گفت: باید منطبق با برنامه راهبردی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، توزیع اعتبارات و تنظیم بودجه به همه شهرستان‌ها و مناطق نگاه به صورت عادلانه باشد.
اسدالله عباسی افزود: میزان رضایتمندی مردم با اعمال مدل مناسب توزیع اعتبارات در استان‌ها و توجه به شرایط هر استان که اکنون در دستور کار سازمان برنامه و بودجه است، افزایش می یابد.
وی با اشاره به اهتمام دولت برای تسریع در برنامه‌های توسعه ای و زیربنایی و تاکید بر همکاری و هم‌افزایی بیش از پیش تیم اقتصادی استان،خواستار رشد نگاه متعالی مدیران و متولیان امر برای ارائه خدمات در شان به مردم استان گیلان شد.
رحمان پلیمی معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این جلسه با قدردانی از اهتمام موجود در استان در پیشبرد اهداف و اسناد بالادستی در راستای خدمت به مردم، ابراز امیدواری کرد سرپرست جدید بتواند با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، « انقلابی‌گری»،«مردم‌داری»،«پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری» و مفاد «عهدنامه مدیران» در دولت مردمی، با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات استان‌ کوشا باشد.
در این جلسه همچنین از تلاش‌های رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.