کد خبر : 22978
تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

رییس محیط زیست رودسر:

مستندی برای صحت کشتار سگ‌ها در رودسر وجود ندارد

مستندی برای صحت کشتار سگ‌ها در رودسر وجود ندارد
پورحسین:برای یافتن متهم و یا متهمان این موضوع همچنان در حال تحقیق هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

رحمان پورحسین با اشاره به پخش کلیپی در فضای مجازی مبنی بر رهاسازی اجساد چندین قلاده سگ و زنده به گور کردن آن‌ها در حاشیه رودخانه‌ای در جنب پارک ملت رودسر گفت: کارشناسان محیط زیست صبح بعد از شب رهاسازی اجساد سگ‌ها در حاشیه رودخانه در پارک شهر حضور یافت.
وی با بیان اینکه اول صبح روز بعد از انتشار کلیپ، مأموران بعد از تماس با شخصی که کلیپ را تهیه و ضبط کرده بود، به محل مورد اشاره حضور یافتند، افزود: علی رغم تماس‌های مکرر، راوی کلیپ با ما در محل رهاسازی اجساد سگ‌ها، حضور نیافت و مأموران نیز چیزی را در محل مشاهده نکردند.
پورحسین با اشاره به اینکه در همان دقایق نخست دادستان شهرستان در جریان کار قرار گرفت،ادامه داد: بررسی صحت این موضوع همچنان در دستور کار قرار دارد و برای یافتن متهم و یا متهمان این موضوع همچنان در حال تحقیق هستیم.
وی تصریح کرد: تصویربردار و راوی کلیپ کشتار سگ‌ها مدعی است مستنداتی دارد که اثبات می‌کند این کشتار توسط شهرداری رودسر بوده و آخرین هماهنگی‌هایی که صورت گرفته قرار بود مدرک و مستندات مورد ادعا، تحویل دادستانی رودسر شود که تاکنون مدارکی دال بر صحت این موضوع تحویل داده نشده است.
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان رودسر این را هم گفت: اگر کلیپ پخش نمی‌شد و در همان دقایق نخست نه تماس با محیط زیست بلکه اگر با پلیس ۱۱۰ نیز تماس گرفته می‌شد، به راحتی آثار جرم و ثبت وقایع قابل پیگیری بود.
پورحسین تصریح کرد: نگهداری از سگ‌های بلا صاحب جزو وظایف شهرداری‌ها است و شهرداری‌ها نیز اقدامات لازم در جهت مدیریت این سگ‌ها مانند تهیه سرپناه، عقیم کردن، پلاک گذاری، واکسینه کردن، انگل زدایی را انجام می‌دهند.

 

 

خبرگزاری مهر

 

 

خبرگزاری مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.