کد خبر : 15493
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

استاندار گیلان:گرفتن حق ما از زورگویان،دلیل راهی است که شهدا به ما نشان دادند

استاندار گیلان:گرفتن حق ما از زورگویان،دلیل راهی است که شهدا به ما نشان دادند
استاندار گیلان با تاکید بر اینکه شهدا مسیر روشنی برای عزت و سربلندی ما ترسیم کردند، گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم حرکتی را آغاز کرده است و این حرکت را تا اجرایی شدن‌ وعده هایی که به مردم داده است ادامه می‌دهد و یقینا با وحدت و همدلی همه قوا بسیاری از مشکلات در این مسیر مرتفع خواهد شد.
به گزارش پویشگران گیل:
دکتر اسدالله عباسی در آئین مهمانی لاله‌ها که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای رشت برگزار شد،افزود: جبهه مقاومت برای دفاع از حقانیت اسلام و مقابله در برابر زورگویان تشکیل شد و شهدا به ما آموختند که نباید در برابر دشمنان ساکت ماند.
وی حرکت ریاست محترم جمهوری در سازمان ملل را برگرفته از پیام خون شهدا و پیام رسای مردم دانست و خاطر نشان کرد: هنوز جنگ تمام نشده و به شیوه‌های دیگر ادامه دارد و وظیفه ما جهاد تبیین است؛ همانطور که آیت الله دکتر رئیسی  در سازمان ملل تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را بالا برد و پرچم مظلومیت اسلام و قرآن را برافراشت و اعلام کرد که آمریکا تروریسم است؛ و بار دیگر قرآن را به دست می گیرد و اعلام می‌دارد که با قرآن سوزی توسط استکبار جهانی نمی‌توان عظمت و محتوای قرآن را سلب کرد.
عباسی ادامه داد: هم اینک شاهدیم که حق ایران پس از ۸۰ سال دوباره به میهن اسلامی باز می گردد و دلارهای بلوکه شده از فروش نفت آزاد می شود و گرفتن حق ما از زورگویان به دلیل راهی است که شهدا به ما نشان دادند و ما نیز امروز امانتدار راه شهدا هستیم .
استاندار گیلان اظهار داشت: ما نیز در برهه کنونی باید مسیر نورانی را که شهدا به ما نشان دادند را طی کنیم و بدانیم شهدا پرچم حق را به دست ما سپردند و ما نیز با همان روحیه جهادی، انقلابی و با سلاح ایمان در برابر همه زورگویان می ایستیم.
عباسی بیان کرد: دشمنان سال گذشته نیز با تمامی تجهیزات و سرمایه در قالب جنگ ترکیبی وارد میدان شدند تا کشور ما را غارت کنند و انقلاب را از بین ببرند؛ اما مردم بار دیگر دشمنان را سرخورده و ناامید کردند و شاهد هستیم که دشمنان شکست سنگین دیگری را متحمل شدند.
وی تاکید کرد: هم اینک نیز دولت مردمی حرکتی را آغاز کرده و این حرکت را ادامه خواهد داد تا قول‌ها و وعده هایی را که به مردم داده بود را اجرا کند و با وحدت و همدلی همه قوا نیز مشکلات اقتصادی و فرهنگی برطرف خواهد شد.
مراسم مهمانی لاله ها روز پنجشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان ارشد گیلان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در گلزار شهدای رشت برگزار شد که در پایان نیز مسئولان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، مزار شهدا را گلباران کردند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.