کد خبر : 4832
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

نماینده مردم رشت در مجلس: ایثار، بالاتر از کار خیر است

نماینده مردم رشت در مجلس: ایثار، بالاتر از کار خیر است

به گزارش پویشگران گیل: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در آیین جشن نفس با بیان اینکه کار خیر، ماندگار است و بالاتر از آن، کار ایثارگرانه است، گفت:خانواده‌های اهداکننده عضو، جزو ایثارگران هستند. جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در آیین جشن نفس، ضمن تقدیر از خانواده های اهدا کننده

به گزارش پویشگران گیل:
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در آیین جشن نفس با بیان اینکه کار خیر، ماندگار است و بالاتر از آن، کار ایثارگرانه است، گفت:خانواده‌های اهداکننده عضو، جزو ایثارگران هستند.
جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در آیین جشن نفس، ضمن تقدیر از خانواده های اهدا کننده عضو، گفت: کار خیر، کاری ماندگار است و ما نیز باید تلاش کنیم تا فرهنگ کار خیر در جامعه گسترش پیدا کند.
نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: ایثار، بالاتر از کار خیر است و خانواده‌های اهداکننده عضو که با از خودگذشتگی با اهدای عضو پاره تن خود، نجاتبخش جان بیماران نیازمند شدند، جزو ایثارگران هستند.
گفتنی است، آیین حشن نفس با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، شهردار رشت و جمعی از مدیران استانی و خانواده های اهداکنندگان اعضا، اول تیرماه در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.