کد خبر : 15749
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

مدیرکل پزشکی قانونی گیلان:ساختمان پزشکی قانونی رشت از سال 91 شروع شده ولی تاکنون به بهره برداری نرسیده است

مدیرکل پزشکی قانونی گیلان:ساختمان پزشکی قانونی رشت از سال 91 شروع شده ولی تاکنون به بهره برداری نرسیده است
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی از بخشهای مختلف اداره پزشکی قانونی شهرستان رشت بازدید و با مدیرکل دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش پویشگران گیل :
رئیس مجمع نمایندگان گیلان از بخشهای مختلف معاینات و کمیسیونهای پزشکی قانونی رشت و اداره کل بازدید کرد.
دکتر احمدی سنگری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهرستان رشت و رئیس مجمع نمایندگان از نزدیک با کمبود فضای فیزیکی موجود در پزشکی قانونی رشت آشنا و با حضور در بخش‌ها و اتاق‌های پزشکان و کارکنان و مراجعین از روند فعالیت‌های پزشکی قانونی و محدودیت‌های و موانع موجود در ارایه خدمات به مردم و مراجعین مطلع شد.
مدیرکل پزشکی قانونی ضمن خیرمقدم به رئیس مجمع نمایندگان به کمبود شدید فضای فیزیکی اشاره و محدودیت فضای فیزیکی موجود را مانع مهمی در ارایه خدمات شایسته و توام با تکریم مراجعین به پزشکی قانونی دانست.
وی همچنین شرایط موجود را برای فعالیت کارکنان و پزشکان مجموعه دشوار توصیف و افزود: این مشکلات باعث شرمندگی در نزد مراجعینی که از سراسر استان به کمیسیون‌ها و معاینات مراجعه می‌کنند،است.
وی در ادامه به پروژه نیمه کاره ساختمان پزشکی قانونی شهرستان رشت که از سال 1391 شروع شده ولی تاکنون به بهره برداری نرسیده ،اشاره و گفت: پزشکی قانونی با محدودیت شدید اعتبار جهت تکمیل پروژه مذکور و برطرف کردن بخشی از مشکلات پزشکی قانونی استان در زمینه فضاهای فیزیکی در اختیار روبروست و دکتر احمدی سنگری قول مساعد داد که با پیگیری از سازمان مدیریت گیلان و سازمان برنامه و بودجه کشور جهت رفع قسمتی از مشکلات موجود تلاش نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.