کد خبر : 14895
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۰

شهردار رشت خبر داد:آغاز تجهیز کارگاه سه تقاطع غیرهمسطح

شهردار رشت خبر داد:آغاز تجهیز کارگاه سه تقاطع غیرهمسطح
شهردار رشت:با اجرای پروژه‌های عمرانی طرح میثاق که حاصل همدلی شهرداری و شورای شهر است فصل جدیدی از فعالیت‌های عمرانی در شهر رشت ایجاد می‌شود.

به گزارش پویشگران گیل به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و اطلاعات امور بین‌الملل شهرداری رشت، رحیم شوقی اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح را سبب افزایش دسترسی مناسب شهروندان به شبکه ارتباطی عنوان کرد و افزود: شهروندان با اجرای پروژه های عمرانی طرح میثاق که حاصل همدلی شهرداری و شورای شهر است فصل جدیدی از فعالیت های عمرانی را در شهر رشت مشاهده می کنند.
شهردار رشت با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح یکطرفه شهید حق بین(حمیدیان) به طول ۴۲۰ متر و عرض ۹ متر عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: روگذر شهید حق‌بین(حمیدیان) در بلوار شهید بهشتی واقع شده که از شمال به تقاطع غیر همسطح شهدای گمنام(یخسازی) و از جنوب به میدان انتظام منتهی می‌شود.
شوقی،تقاطع غیرهمسطح یکطرفه شهید باهنر را به طول ۴۲۵ متر و عرض ۹ متر ذکر کرد و گفت: روگذر شهید باهنر در محل تقاطع خیابان شهید باهنر با خیابان امام خمینی(ره) که میدان گیل را به کمربندی رشت متصل می کند، واقع شده است.
وی گفت: تقاطع آیت ا… رودباری که به کمربندی شهید بهشتی متصل می شود ۹متر عرض و ۳۸۰ متر طول دارد.
شهردار رشت اجرای دو پروژه باهنر و حمیدیان را در مدت ۱۵ و آیت ا… رودباری ۱۹ ماه عنوان کرد و گفت : خوشبختانه منابع مالی پروژه ها تامین شده و با حمایت‌های استانداری، دادگستری و دادستانی و همکاری بسیار خوب نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی در مدت وعده داده شده به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.