کد خبر : 14881
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

شهردار رشت: اعزام نیرو برای کمک به سیل آستارا

شهردار رشت: اعزام نیرو برای کمک به سیل آستارا
نیروها و خودروهای امدادی شهرداری به همراه موکب مردمی خدام العتره به شهرستان آستارا اعزام شدند.

به گزارش پویشگران گیل:
رحیم شوقی در جریان اعزام نیروها، تجهیزات و خودروهای امدادی شهرداری رشت برای کمک به مردم مناطق سیل زده شهرستان آستارا اظهار کرد: با توجه به بارندگی شدید روزهای اخیر، ستاد مدیریت حوادث غیر مترقبه شهرداری رشت به منظور آمادگی همکاران و نیروهای امدادی تشکیل شد.
وی به حضور کارکنان و نیروهای خدماتی شهرداری به همراه تجهیزات و خودروهای امدادی به منظور برطرف کردن آبگرفتگی معابر از بامداد روز گذشته در سطح شهر رشت اشاره کرد و افزود: اکنون شهر به وضعیت معمول و استاندارد رسیده است.
شهردار رشت با بیان اینکه یک گروه امدادی شامل ۱۰ دستگاه خودروی امدادرسانی و پشتیبانی به همراه ۶۵ نفر از کارکنان و نیروهای خدماتی شهرداری برای امدادرسانی به مردم سیل زده صبح امروز به شهرستان آستارا اعزام شدند، تصریح کرد: با توجه به حجم گسترده خسارت های ناشی از بارندگی و جاری شدن سیل در آستارا، اعزام گروه امدادی با هماهنگی ستاد مدیریت حوادث غیر مترقبه شهرستان آستارا صورت گرفته است.
وی از اعزام کاروان مردمی موکب خدام العتره به همراه گروه امدادی شهرداری رشت برای خدمات رسانی به مردم سیل زده شهرستان آستارا خبر داد و گفت: نیروهای امدادی شهرداری رشت در پاکسازی معابر و رفع آبگرفتگی خانه ها به مردمی که دچار سیل زدگی شدند، امدادرسانی می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.