کد خبر : 13765
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۳

معصومه نیک‌کار

پروژه بندر تفریحی گردشگری چمخاله در حال پیشرفت است

پروژه بندر تفریحی گردشگری چمخاله در حال پیشرفت است
تقدیر نماینده مردم شهرستان لنگرود از سازمان بنادر و دریانوردی

به گزارش پویشگران گیل:
معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از نشست بررسی پیشرفت پروژه بندر تفریحی گردشگری چمخاله با حضور مدیران کل استان خبر داد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، مهدی نیکوکار با اعلام این خبر، اظهار داشت: موضوعات مختلفی همچون بررسی روند پیشرفت پروژه، زمین‌های پسکرانه، رفع معارض زمین‌ها و همچنین جذب سرمایه گذار در این نشست مطرح شد.
وی افزود: در این نشست مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس، فرماندار شهرستان لنگرود، مدیران کل جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین معاونین ادارات کل راه و محیط زیست استان حضور داشتند.
معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اینکه فاز نخست بندر تفریحی گردشگری چمخاله در گام پایانی قرار دارد، خاطرنشان کرد: همکاری خوبی بین تمام ارگان ها و ادارات کل در جریان است و امیدواریم هر چه زودتر موانع پیش رو با اهتمام همه ارگان ها رفع شود تا شاهد اتمام هر چه زودتر این پروژه بزرگ و اشتغال زایی در منطقه باشیم.
پرویز محمدنژاد؛نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از زحمات سازمان بنادر و دریانوردی در منطقه و پیگیری های مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، از ادارات کل استان خواستار تعامل بیشتر در راستای تکمیل پروژه بندر تفریحی و گردشگری چمخاله شد تا هر چه زودتر مردم شهرستان از برکات وجود این بندر تفریحی بهره مند گردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.