کد خبر : 16028
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۳۲

استقرار تیم بهداشت و درمان دانشگاه در بیستمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از خادمان و پیر غلامان حسینی

استقرار تیم بهداشت و درمان دانشگاه در بیستمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از خادمان و پیر غلامان حسینی
دکتر فردین مهرابیان از استقرار تیم بهداشتی و درمانی دانشگاه جهت ارائه‌ی خدمات سلامت به مهمانان در اجلاس خبر داد.
به گزارش پویشگران گیل :  
همزمان  با برگزاری بیستمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از خادمان و پیرغلامان حسینی در گیلان، دکتر فردین مهرابیان،معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به منظور هماهنگی جهت ارائه‌ خدمات سلامت، در کنار تیم بهداشتی و درمانی دانشگاه مستقر در این اجلاس در درمانگاه جام جم زیباکنار، حضور یافت.
در این خصوص ،طی هماهنگی‌های صورت گرفته جهت حضور پزشکان به صورت شبانه‌روزی، تیم اورژانس و همچنین هماهنگی با بیمارستان‌های معین استان، امکان اعزام و  حضور کادر درمان و متخصصین حوزه‌ سلامت در این اجلاس بین‌المللی فراهم شد تا در صورت نیاز، خدمات بهداشتی و درمانی موثری به حاضرین در این اجلاس، ارائه شود.
دکتر مهرابیان ضمن بازدید از درمانگاه زیباکنار طی گفت‌و گویی با تیم بهداشت و درمان دانشگاه ، اظهار کرد؛ خرسندیم که در استان گیلان، میزبان بیستمین اجلاس بین‌المللی و تجلیل از پیرغلامان حسینی هستیم و امیدواریم با استقرار تیم بهداشتی و درمانی دانشگاه در زیباکنار و فراهم کردن تمهیدات و امکانات موردنیاز جهت ارائه‌ خدمات به مهمانان حاضر در این اجلاس، میزبان پیر غلامان و خادمان حسینی باشیم.
بیستمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی در گیلان با حضور استاندار ، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و ستایشگران مکتب امام حسین (ع) در سالن همایش‌های زیباکنار آغاز به کار نمود.
این اجلاس با حضور بیش از ۵۰۰ مهمان کشوری و ۴۵ مهمان خارجی به مدت ۳ روز در استان گیلان برگزار می‌شود.
 دیدار با خانواده شهدا، اعزام پیر غلامان به ۷۲ نقطه گیلان، برپایی آئین عصری با شعر، برپایی کنگره شهدای مداح و همایش میرزا شناسی تحت عنوان روایت حسینی نهضت جنگل و همچنین ویژه برنامه همایش ستایشگران بانو با حضور ۱۵۰ بانوی ستایشگر آل الله از برنامه‌های اجلاس مذکور می‌باشد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.